به گزارش ایرنا سرگرد محمد فاطمی نسب روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف موضوعی است که جای هیچ شک و تردیدی در آن نیست و با نگاه به وضعیت گذشته و حال کشور به راحتی می‌توان معجزه انقلاب در شکوفایی و سازندگی را مشاهده کرد.
وی گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب حاکی از رشد، توسعه و پیشرفت کشور در حوزه های مختلف صنعت، کشاورزی، علم و فناوری و فرهنگ است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان اظهار داشت: ‌حضور منطقه ای جمهوری اسلامی ایران و همچنین عزت و اقتدار نظام یکی از عرصه هایی است که ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کسب کرده و این اقتدار و نفوذ به برکت مجاهدت امام راحل و شهدا به دست آمده است.
وی گفت: امروز و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به لحاظ میزان نفوذ و اثرگذاری، جمهوری اسلامی ایران از مهم ترین قدرت های منطقه محسوب می شود که هیچ کشوری حتی قدرت های پوشالی غربی هم نمی توانند ادعا کنند در ساختار سیاسی ایران تاثیرگذارند یا کوچکترین دخالتی دارند.
فاطمی نسب افزود: فرارسیدن 40 سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای بازخوانی انقلاب و دستاوردهای آن در حوزه‌های گوناگون است و انقلاب اسلامی معنای واقعی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به جهان مخابره کرد.
وی بیان کرد: هرچه از زمان پیروزی انقلاب اسلامی فاصله گرفته شود، اهمیت پرداختن به موضوع دستاوردهای آن و اهمیت تبیین دستاوردها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی بیشتر می‌شود.
وی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در حالی جشن می گیریم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و بصیرت ملت ایران، دستاوردهای ارزشمندی داشته است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب و نظام اسلامی، ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به ‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌ نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.
وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند از طریق قدرت رسانه‌ای خود، جلوی درک واقعیات و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوع واقعیت‌پنداری برای آنان، در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد سازند.
فاطمی نسب گفت: دشمن از طریق ایجاد شبهات مختلف و راه اندازی جنگ رسانه ای سعی دارد دستاوردهای انقلاب اسلامی را نزد افکار عمومی تضعیف کند که هرگز با هوشیاری ملت به اهداف خود نخواهد رسید.
وی همچنین از اجرای 110 عنوان برنامه همزمان با 40 سالگی انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان خبر داد و افزود: برگزاری مراسم ورود حضرت امام خمینی (ره)، یادواره شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه های مختلف، برگزاری نهضت روشنگری، اعزام گروه جهادی به مناطق محروم، میز خدمت و مسابقات ورزشی و کتابخوانی از برنامه های شاخص دهه فجر است.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.