به گزارش ایرنا سید مهدی طلائی مقدم پنجشنبه در دیدار مسئولان شهرستان با امام جمعه طبس به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: خدمات زیادی در 40 سال پس از پیروزی انقلاب از جمله احداث سدها، فرودگاه، راه آهن، آبرسانی و برق سانی، گازرسانی، مخابرات به شهرستان و شهرها و اضافه شدن دو شهر عشق آباد و دیهوک و طرح ها و پروژه های شهری و روستایی در طبس صورت گرفته است.
وی گفت: امسال نیز نزدیک به 100 میلیارد تومان پروژه داریم که گوارای مردم عزیز شهرستان طبس از بخش های دیهوک، دستگردان، بخش مرکزی تا شهر طبس باشد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در بخش دیگری از سخنانش گفت: زمان خدمت برای مسئولان محدود است‌ بنابراین باید از حاشیه ها دوری کنند و اجازه ندهند دیگران برای ما هدف تعیین کنند و با حاشیه سازی ها از کارهای خود که خدمت به مردم است غافل بمانیم.
وی اظهار داشت: یک مسئول باید تمام توان خود را برای حل مشکلات مردم به کار گیرد، کم لطفی نکند، خدمت و توان خود را کامل عرضه کند.
طلائی مقدم گفت: مسئول باید از تمام ظرفیت های قانونی، تبصره و ماده ها برای حل مشکل مردم استفاده کند و گذشت زمان خیلی موضوعات را حل می‌کند و مردم و تاریخ قضاوت خواهند کرد.
وی افزود: بسیاری از بزرگان در گذشته در این شهر خدمت کردند و گذشت زمان در مورد آنها قضاوت می کند و خواهد کرد مانند بزرگانی چون آیت الله واعظ طبسی و مرحوم سید ماشاءالله شکیبی، حجت الاسلام مهاجریان مقدم و آیت الله حائری که خدمت کردند.
مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.