جلال احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بیمار چهارم بهمن ماه جاری با تشخیص آپاندیست برای اتاق عمل آماده شد که حین آماده شدن و تزریق بیهوشی برای عمل جراحی فوت کرد.
وی گفت: هنوز علت فوت این دختربچه مشخص نیست و بررسی کامل در این زمینه انجام نشده لذا نمی توان هیچ عاملی را در فوت بیمار تایید کرد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار داشت: برای فوت این دختر احتمالات زیادی مطرح است به عنوان مثال شاید بیماری زمینه ای در او وجود داشته که ناشناخته بوده است.
وی گفت: بعضا مشاهده شده برخی بیماران بیماری های ناشناخته ای دارند که به محض اقداماتی از جمله تزریق دارو یا بیهوشی منجر به فوت فرد شده است.
احمدی تصریح کرد: جسد دختربچه باید توسط پزشکی قانونی بررسی شود و اقدامات تشخیصی و بافت شناسی نیز گاهی چند هفته طول می کشد لذا نمی توان نظر قطعی در ارتباط با چگونگی فوت داد.
وی گفت: برخی به اشتباه کمبود تجهیزات و امکانات را بهانه ای برای فوت این دختربچه اعلام کرده اند در حالیکه بیمارستان شهدای قاین با کمبود تجهیزات مواجه نیست و اعمالی از جمله جراحی مغز و اعصاب در این بیمارستان انجام می شود.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: دادستان قاین نیز در ارتباط با این موضوع تاکید کرده هرگونه اظهار نظر خودسرانه یا انتشار مطالب غیرمستند و یا انتساب علت فوت به شخص یا اشخاصی قبل از احراز مراتب مزبور فاقد وجاهت قانونی بوده و حسب مورد می تواند موجبات توجه اتهاماتی شود.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.