به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز دوشنبه در نشست هماهنگی برپایی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرستان درمیان افزود: با افتتاح این طرح ها، هفت هزار و 668 خانوار در چهار شهر و 77 روستا از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
وی بیان کرد: این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر در مدرسه 22 بهمن شهر اسدیه برپا خواهد شد و تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در آن عملکرد چهل ساله خود را در زمینه های مختلف در معرض دید عموم قرار می دهند.
بشیری زاده بیان کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان علاوه بر تعامل و همکاری لازم برای برپایی مطلوب این نمایشگاه باید امکانات و تجهیزات خود را نیز بسیج کنند.
وی اظهار داشت: نظام به رغم دشمنی های استکبار در 40 سال گذشته خدمات و فعالیت های خوبی برای رفاه مردم در شهر و روستاها داشته که باید همگان در جریان خدمات و تلاش ها قرار گیرند.
فرماندار درمیان گفت: ستاد دهه فجر در مرکز شهرستان و روستاها در قالب کمیته های مختلف فعالیت های خود را آغاز کرده است و برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی برگزار خواهد شد.
بشیری زاده به اهمیت راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حضور حماسی و پرشور ملت ایران اسلامی به ویژه مردم مرزدار و انقلابی درمیان در این راهپیمایی باعث تجدید بیعت با آرمان های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی، رهبری، خون پاک شهیدان، بالندگی نظام و خنثی شدن تمامی توطئه های دشمنان خواهد شد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.