به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز شنبه در همایش استانی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی ایران در همه مقاطع خار چشم دشمنان بوده است چون همیشه مقابل جهانخواری آنها ایستاده و سیاست های استکباری را به هم زده است و امروز انقلاب ما صادر شده است و همه جای دنیا ارزش های انقلاب ما می درخشد.
وی بیان کرد: در این 40 سال ملت ما صبر انقلابی داشته و امروز هم دارند و باید صبر انقلابی را هم صادر کنیم و به جهان بگوییم که ما مثل امام حسین (ع) و صالحان که ایستادگی کرده و خون دادند برای حفظ اسلام می ایستیم.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی، بهره گیری از ظرفیت جوانان در همه عرصه ها و برنامه ها را ضروری دانست و گفت: دانش آموزان و دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی جلودار بودند و امروز هم جوانان پرچمدار هستند اما دشمن می خواهد این نقش را از ما بگیرد و جوانان ما را از انقلاب اسلامی جدا کند.
وی اظهار داشت: نوک مبارزه همیشه جوانان هستند و باید جوانان را با روحیه انقلابی آشنا کرده و کارها را به دست جوانان بسپاریم.
سردار قاسمی گفت: بسیاری از مجموعه ها چون نسل گذشته آنها بازنشسته می شود کار را به جوانان می دهند اما در بسیاری از مجموعه ها مثل مجموعه بسیج هنوز کار را آنطور که باید به جوانان نسپرده ایم و باید تلاش کنیم کارهای میدانی و گرامیداشت ها را به جوانان بسپاریم.
وی بیان کرد: در این مرحله باید دشمن را مایوس کنیم و خدمات انقلاب تبیین شود و ارزش هایی که انقلاب امروز به ارمغان آورده است، تبیین شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: سپاه مرز ندارد و هرجا انقلاب باشد سپاه است، هر جا که قرار است انقلاب اسلامی پیش برود باید سپاه باشد و جوانان ما اگر قرار باشد انقلابی بار بیایند نمی توانند محافظه کارانه عمل کنند.
وی اضافه کرد: انقلابی گری با بی نظمی متفاوت است چون انقلابی گری خود نظم است و اگر حرکت انقلابی نظم نداشته باشد به جایی نمی رسد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.