به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری افزود: امروز هم سپاه باید همه سختی ها و موانعی که بر سر راه انقلاب است را رفع کرده و از کشور و مردم دفاع کند.
وی قدرت نرم سپاه را متعلق به ارزش های انقلاب دانست و گفت: هرچه در خدمت انقلاب و پاسدار انقلابی و دینی باشیم و مرتبط با ولی فقیه و نمایندگان ولی فقیه باشیم پیروز هستیم و این قدرت نرم ماست.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: قدرت سخت ما هم چیزی نیست جز بسیج و مردم در عرصه های دفاعی و ما افتخار می کنیم که خادمان بسیج هستیم و همه عرصه های سپاه این ظرفیت را دارد که همه اقشار بسیج از استادان دانشگاه، محققان و فرهنگیان، دانشجویان، کارگر، کشاورز، بازاری و... را در ظرف بسیج جا دهد.
وی گفت: اگر امروز سپاه پاسداران مورد هجوم بدخواهان، دشمنان، ضد انقلاب و آمریکاست، به دلیل عملکرد رزمندگان و شهدای گرانقدر سپاه و بسیجیان است که در همه عرصه ها حضور دارند.
جانشین بازرسی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این آیین گفت: ایران اسلامی در حال پیشروی و رشد است اما دشمنان ما در حال شکسته شدن هستند و نمی توانند گام های اثرگذار و درست را بردارند و امروز خداوند بر ما منت گذاشته که در مسیر جبهه حق قرار گرفتیم.
سردار مهدی مهدوی نژاد افزود: باید توجه کنیم دشمن این گونه فضا را برای مردم مطرح می کند که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مدت کوتاهی آمده و رفتند اما اینگونه نیست چون هر روز مشاهده می شود که رزمندگان اسلام چگونه در دنیا گام برمی دارند و مقام معظم رهبری 30 سال است که مسائل را در دنیا مطرح کرده و این یعنی جبهه حق را مطرح می کنند اما دشمنان ما روز به روز در حال نابودی هستند.
وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران همه تلاش خود را برای ادامه راه امام راحل با همان شکل گذاشته است.
در این آیین سرهنگ غلامعلی تناکی به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری معرفی و از خدمات سردار حسن رجب زاده در مدت تصدی این مسئولیت تجلیل شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.