به گزارش ایرنا سردار مجیدرضا حسن زاده روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری افزود: با این وجود دشمن در حوزه های جنگ نرم و اقتصادی فعال است.
وی گفت: دشمنان هر روز به دنبال توطئه علیه نظام اسلامی هستند اما تا زمانی که این انقلاب، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و بسیجیان را دارد همیشه بیمه است و بر افتخارات نظام افزوده می شود.
وی افزود: اگر موفقیت می خواهیم باید همین روش و سیره را با اخلاص و برای خدا انجام دهیم و به طور قطع به نتیجه می رسیم همانطور که تاکنون به نتیجه رسیده ایم اما برای نیل به هدف نیازمند ایمان و توکل الهی هستیم.
سرپرست قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) اظهار داشت: مردم ما مردمی وفادار و ولایی هستند و حق آنها بهترین ها در همه عرصه ها است.
وی گفت: ماموریت شمال شرق کشور به شکلی رقم خورد که فرمایش و تیزبینی ولایت بود و رهبر معظم انقلاب با شناختی که از منطقه و اشرافیتی که دارند، ابلاغ فرمودند.
سردار حسن زاده افزود: وقتی معظم له فرمودند منطقه شمال شرق مهمتر از جنوب شرق است، اوایل سال 1395 قرارگاه شهید قاجاریان در خراسان رضوی شکل گرفت و قراگاه شهید ناصری در خراسان جنوبی اوایل سال 1396 ایجاد شد.
وی بیان کرد: اشرافیت اطلاعاتی با تهدیدات و مقابله با هجمه استکبار جهانی که داعشی ها را از سوریه به افغانستان منتقل کرد، از اهداف ایجاد این قرارگاه بود.
سرپرست قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نباید به دشمن اجازه دهیم کوچک ترین تعرضی به نظام و انقلاب اسلامی داشته باشد و نیروهای مسلح کشور سرباز ولایت هستند.
وی افزود: تیپ سرافراز انصارالرضا (ع) در قرارگاه شهید ناصری و گردان های آن در شهرستان های مرزی حضور پیدا کردند و بهترین وضعیت را در کوتاه ترین زمان شکل دادند.
سردار حسن زاده بیان کرد: مهم ترین بحث در مناطق مرزی اقدامات مردم یاری و محرومیت زدایی است و تا زمانی که مردم را داشته باشیم انقلاب و نظام بیمه است زیرا سرمایه اصلی نظام مردم ما هستند و توسط همه فرماندهان نظامی تاکید شده که شبانه روزی کارهای محرومیت زدایی و مردم یاری انجام شود.
وی به افتتاح چند روز اخیر پنج هزار و 400 پروژه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط فرمانده کل سپاه اشاره کرد و گفت: بخشی از آنها در خراسان جنوبی توسط قرارگاه شهید ناصری نیروی زمینی سپاه انجام شد.
وی تصریح کرد: وقتی بندهای خاکی در روستاها ساخته می شود در دل روستاییان بارقه امید ایجاد می شود و پس از انحلال جهاد سازندگی روستاها متولی ندارد که موجب مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر می شود.
سرپرست قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) گفت: سال 1398 هم اقدامات ارزشمند زیرساختی موثر در حوزه اشتغال در روستاهای منطقه انجام می شود.
وی افزود: دشمن به شکل جدی علیه ما فعالیت می کند و در فضای مجازی با حضور خود تفکرات ضد دینی و ضد اسلامی را ترویج می کنند اما همه اقدامات محرومیت زدایی و مردم یاری ما پیوست فرهنگی دارد و با انسجامی که در قرارگاه شهید ناصری نیروی زمینی سپاه و سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی وجود دارد کارهای ارزشمندی انجام شده است.
سردار حسن زاده اظهار داشت: در هر نقطه انسجام باشد کارهای موثر انجام می شود و امیدواریم این انسجام سال آینده تقویت و از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی در این حوزه استفاده شود.
وی بالاترین نعمت را برخورداری از ولایت دانست و گفت: امیدواریم همیشه قدردان این نعمت بی بدیل و ارزشمند الهی باشیم.
سرپرست قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: جا دارد نام و یاد سردار منصوری فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه (ع) در شمال شرق کشور را گرامی بداریم که 40 سال از عمرش را در راه مجاهدت و خدمت به نظام جمهوری اسلامی سپری شد و وی هم مهاجر و مجاهد فی سبیل الله بود و تجلیل از ایشان تجلیل از ایثارگران و مجاهدان است.
«سردار جانباز قدرت‌ الله منصوری فرمانده قرارگاه منطقه‌ ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شمال شرق کشور بامداد روز 25 آذر ماه امسال بر اثر سانحه در مشهد به دیار باقی شتافت».
در این آیین سرهنگ غلامعلی تناکی به عنوان فرمانده تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری معرفی و از خدمات سردار حسن رجب زاده در مدت تصدی این مسئولیت تجلیل شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.