به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی روز چهارشنبه در جمع کارکنان هنگ مرزی گزیک در شهرستان درمیان افزود: دشمنان از استقلال و عزت ما خشمناک هستند و هر کاری می کنند تا به این انقلاب ضربه بزنند.
وی گفت: شرایط امروز کشور بسیار سخت است و تورم نیز بالاست که این موضوع ناشی از تحریم های گسترده غرب و آمریکا و البته عدم مدیریت درست برخی مسئولان است که با مقاومت و پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی می توان از این پیچ سخت تاریخی به سلامت عبور کرد.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی باید روح امید در مقابل هجمه های بی شمار دشمنان در جامعه ترویج شود، اضافه کرد: هیچ مشکل بدون راه حل و راهکار در کشور وجود ندارد و القای ناکارآمدی نظام اقدامی از سوی دشمنان است.
وی گفت: با وجود همه فشارهای خارجی ملت ایران در عرصه های مختلف دستاوردهای بزرگی داشته است به گونه ای که دنیا را با پیشرفت های خود در حوزه های مختلف از جمله صنایع بزرگ و دفاعی متحیر کرده ایم.
عبادی افزود: آمریکا و استکبار جهانی با تلاش گسترده داعش را به وجود آوردند و سعی کردند آن را در منطقه نگه دارند و دشمن تلاش داشت تا به وسلیه داعش شیعه و سنی را به جان یکدیگر بیاندازد که به لطف خدا زودتر از آنچه فکرش را بکنند، داعش نابود شد.
وی بیان کرد: امنیت امروز که در جامعه وجود دارد نتیجه از خودگذشتگی و تلاش مرزبانان و مرزداران است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرند.
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با حل مشکلات روستائیان زمینه ماندگاری آنان را برای تثبیت امنیت مرزها فراهم کنیم.
وی به کشف اختلاس ها اشاره کرد و گفت: دیوان محاسبات یک دستگاه نظارتی بسیار قوی است و بسیاری از اشکالات دستگاه های اجرایی توسط همین دستگاه کشف می شود اما مجلس علاوه بر دیوان محاسبات می تواند از طریق تحقیق و تفحص بر موضوعاتی که شک می کند تیم هایی تشکیل دهد و نظارت داشته باشد، همین اقدامی که در رابطه با صندوق فرهنگیان صورت گرفت.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.