به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار با جمعی از فعالان جبهه مقاومت کشورهای یمن، بحرین و سوریه افزود: انگیزه مسلمانان از روی آوردن به اسلام از صدر تاریخ متفاوت بوده است اما طریقه قرار گرفتن در آزمایش ها سطح مسلمانیت مسلمان را تعیین می کند.
وی گفت: پس از آزمایش اسلامی، ابوذر و ابوسفیان ها مشخص می شوند و انگیزه مسلمان و مسلمان نماها از اسلام ناب و اسلام تحریف شده نمایان خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: در 1400 سال گذشته نمره خوبی در آزمایش ها نداشتیم و به دلیل عدم شجاعت قدم پس گذاشتیم.
وی افزود: همواره دین را با منافع روز سنجیدن و دین را در نظر نگرفتن نتیجه ای جز این روند نخواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، اسلام ناب سر برآورد که همه دنیا هم با آن مخالفند و عده ای هم مسلمان هستند.
وی با بیان اینکه در قیام عاشورا مسلمانان به بهانه های مختلف امام حسین (ع) را تنها گذاشتند گفت: عده ای هم تا آخرین قطره خون جنگیدند و از انگیزه ای که نسبت به اسلام ناب داشتند کوتاه نیامدند.
امام جمعه بیرجند تاکید کرد: ظهور حضرت حجت (عج) نیازمند مسلمانانی از نوع یاران امام حسین است و گرنه مسلمانی که تحت تاثیر لیبرال غرب قرار بگیرد جز ظلم و بی تفاوتی نتیجه ای نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه اراده الهی بر پیروزی جبهه حق است گفت: خداوند اگر بخواهد، قلیل را بر کثیر پیروز می کند و داستان قوم حضرت موسی (ع) و فرعونیان در قرآن کریم گواهی روشن بر این سخن است.
همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» امروز (چهارشنبه) با حضور شخصیت هایی از کشورهای یمن، بحرین و سوریه در بیرجند برگزار می شود.
فعالان جبهه مقاومت از صبح فردا به شهرستان های خراسان جنوبی سفر می کنند و روز جمعه با حضور در صحرای طبس (محل سقوط هواپیماهای آمریکایی)، خراسان جنوبی را به قصد حضور در آرامگاه شهید محسن حججی ترک خواهند کرد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.