به گزارش ایرنا سید حسن العماد روز چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: انقلاب اسلامی با انفجار نور اسلام را در جهان زنده کرد و امام خمینی(ره) شجاعت مرگ بر آمریکا گفتن را به دنیای اسلام آموخت.
وی ادامه داد: تمام کشورهایی که به برکت انفجار نور در ایران جرات مقابله با استکبار را یافتند امروز باید به عنوان زکات این برکت را به جهانیان بازگو کنند.
دبیرکل حزب مستقبل العداله کشور یمن اظهار داشت: نعمت انقلاب اسلامی ایران امروز در کشورهای نیجریه، یمن، سوریه، فلسطین، عراق و دیگر کشورهای مظلوم اسلامی نمایان شده است.
وی با بیان اینکه 40 سال گذشته کسی جرات گفتن الله اکبر و مرگ بر آمریکا را نداشت، تصریح کرد: اگر روزی امام خمینی(ره) در جماران ندای مرگ بر استکبار را زنده کرد امروز خمینی ها در سراسر جهان با شهامت مرگ بر آمریکا می گویند و پیام انقلاب اسلامی را به خوبی درک کرده اند.
حسن العماد گفت: امروز روز وفا به جمهوری اسلامی است و خانواده های شهدای ایران باید بدانند که خون فرزندانشان به هدر نرفته است بلکه امروز فرزندان روح الله در کوه های سعده و حدیده مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می گویند.
دبیرکل حزب مستقبل العداله یمن با بیان اینکه دنیا باید بفهمد که ایران امروز ایران 40 سال گذشته نیست، افزود: دنیا نمی تواند درک کند که عمق انقلاب اسلامی ایران به کجا رسیده است اما وظیفه فرزندان روح الله در سراسر جهان است که این مساله را تبیین کنند.
وی در ادامه اظهار داشت: روزی 80 کودک یمنی می میرند و بزرگترین فاجعه تاریخ در یمن انجام می شود اما همه اینها در مقابل عزتی که از انقلاب کسب کردیم هیچ است و تا ظهور حضرت حجت (عج) در مقابل استکبار و کشور های ظالمی همچون آمریکا، اسرائیل، آل سعود و خلیفه خواهیم ایستاد.

** انقلاب اسلامی نقشه شوم استکبار را برملا کرد
نایب رئیس جمعیت اسلامی عمل کشور بحرین هم گفت: انقلاب اسلامی نقشه شوم دشمن و استکبار جهانی را پس از هزار و 400 سال برملا کرد زیرا آنها از ابتدا با اسلام ناب مشکل داشتند.
شیخ عبدالله صالح، با بیان این سخن امام خمینی(ره) که فرمودند« فریب آمریکا را نباید بخورید» افزود: امروزه هیچکس در دنیا باور نمی کند که آمریکا خیر کشورهای اسلامی را می خواهد زیرا آنها با استقلال مسلمانان مشکل دارند.
وی ادامه داد: کار بزرگ شجاعت بزرگ هم می خواهد و این شجاعت را انقلاب اسلامی ایران به ما آموخت.
شیخ صالح با بیان اینکه امروزه کشورهای به ظاهر مسلمانی همچون عربستان سعودی، عمان و امارات هم با استکبار جهانی همراه شده اند، تصریح کرد: اقدامات ضد فرهنگی این کشورها در تلویزیون و ماهواره ها هیچ تاثیری بر جبهه مقاومت نخواهد داشت.
سید حسن حاجی یحیی یکی از فعالان فرهنگی کشور سوریه هم با اشاره به اینکه جنگ خمپاره و هواپیما امروز جای خود را به جنگ فرهنگی داده است، گفت: مقابله با جنگ فرهنگی نیازمند تدبیری ویژه است.
وی اظهار داشت: اگر امروز جمهوری اسلامی ایران به این سطح از علم، اقتصاد و کشاورزی رسیده مدیون فرهنگ انقلاب است و اگر این فرصت برای دیگر کشورهای اسلامی هم ایجاد شود به حتم به این مرحله خواهیم رسید.
وی با اشاره به تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی افزود: روزی عزاداری ها تعطیل بود و حتی کتاب مفاتیح الجنانی را در سوریه نمی توانستید پیدا کنید اما امروز شجاعت مردم باعث شده که حتی در محاصره داعش عزاداری ها برپا می شود.
همایش بین المللی «40 سال مبارزه با اسلام آمریکایی» بعد ظهر امروز (چهارشنبه) با حضور شخصیت هایی از کشورهای یمن، بحرین و سوریه در بیرجند برگزار می شود.
فعالان جبهه مقاومت از صبح فردا به شهرستان های خراسان جنوبی سفر می کنند و روز جمعه با حضور در صحرای طبس (محل سقوط هواپیماهای آمریکایی)، خراسان جنوبی را به قصد حضور در آرامگاه شهید محسن حججی ترک خواهند کرد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.