محمدرضا بیکی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تعداد زیادی از مدارس غیر دولتی خراسان جنوبی از سیستم گرمایش بخاری گازی استفاده می کنند که هرچه سریعتر باید مجهز به سیستم گرمایش مرکزی یا بخاری های نفتی استاندارد کاربراتوری شوند.
وی ادامه داد: طبق بند 17 قانون ساختمان استفاده هرگونه سیستم گرمایشی گازی ممنوع است و در صورت استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت.
بیکی با بیان اینکه در صورت هرگونه حادثه مدیران آموزشگاه ها باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: در بازدیدهای مکرری که از مدارس غیر انتفاعی صورت گرفته اخطاریه های لازم صادر شده است و از این پس در این زمینه هیچگونه مسامحه ای صورت نخواهد گرفت.
وی اظهار داشت: 75 درصد کلاس های درس استان مجهز به سیستم گرمایش مرکزی است و 25 درصد باقیمانده مربوط به مدارس تخریبی سطح شهرستان ها و مدارس یک یا 2 کلاسه روستایی است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی ادامه داد: مدارس تخریبی و یک و 2 کلاسه روستایی از بخاری های استاندارد نفتی کاربراتوری برخوردار هستند.
خراسان جنوبی دارای 9 هزار و 482 کلاس درس است که از این تعداد هفت هزار 240 کلاس درس دولتی و 2 هزار و 242 کلاس درس غیر انتفاعی هستند.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.