به گزارش ایرنا مدیر آبشار عاطفه های منطقه چهار شرق کشور در مراسم افتتاح این موسسه خیریه گفت: هدف موسسه خیریه آبشار عاطفه ها کمک به رفع محرومیت و محرومیت زدایی از افراد نیازمند، شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت های موجود در مناطق گوناگون شهرستان است.
فاطمه درهمی بیان کرد: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها یک مجموعه غیر دولتی است که در کنار نهادهای کمیته امداد و بهزیستی، ارائه خدمات و فقرزدایی در ابعاد مختلف فعالیت دارد و این نهاد مردمی بدون بودجه و امکانات دولتی است.
فرماندار درمیان هم در این مراسم گفت: وظیفه ما این است که محرومیت زدایی را تبدیل به یک فرهنگ بزرگ کنیم و اگر فرهنگ کمک به محرومان ترویج شود بسیاری از مشکلات جامعه حل می شود.
محمد بشیری زاده اظهار داشت: سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها به عنوان مجموعه غیر دولتی کارهای بزرگی انجام می دهد و با توجه ضریب بالای محرومیت در درمیان باید محرومان این شهرستان مورد توجه جدی خیران این موسسه قرار گیرند.
وی گفت: باید کمک های این مجموعه ارزشی بیشتر به افراد نیازمندی معطوف شود که زیر پوشش نهادهای حمایتی نیستند.
فرماندار درمیان افزود: امید است با فعالیت موسسه خیریه مردم نهاد که هدف آن کمک به اقشار کم درآمد جامعه است فرهنگ کمک به همنوع در شهرستان گسترش یابد، تا آنجا که هیچ فقیری در جامعه وجود نداشته باشد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.