نظر افضلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 15 دی ماه امسال سه مورد تصادف در جاده نهبندان - سربیشه رخ داد که متاسفانه هشت نفر در این تصادفات کشته شدند.
وی گفت: از مجموع تصادفات اخیر 2 مورد در جاده نهبندان - شوسف رخ داده است که متاسفانه در این حوادث پنج نفر کشته شده اند و تاکنون 12 کیلومتر باند دوم این محور تکمیل شده و برای تکمیل مابقی این محور به طول 18 کیلومتر به 49 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در مرحله مناقصه قرار دارد.
وی عنوان کرد: حجم تردد خودرو ها در محور ترانزیتی بیرجند - نهبندان زیاد است و ماهانه شاهد تصادف در این محور هستیم که باید هرچه سریعتر باند دوم این محور احداث شود.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روکش آسفالت بیشتر راه های روستایی و راه های اصلی شهرستان های نهبندان و سربیشه مناسب نیست، همچنین تعدادی از راه های روستایی این شهرستان فاقد آسفالت است که باید برای رفاه حال روستاییان هرچه سریعتر آسفالت شود تا مردم محروم این روستاها هم طعم خدمت رسانی را بچشند.
افضلی اظهار داشت: 49 میلیارد تومان در زمینه احداث راه های شهرستان های نهبندان و سربیشه به پیمانکاران دیون داریم که در صوردت پرداخت بدهی، آنها همکاری بیشتری در زمینه احداث راه ها خواهند داشت.
وی همچنین بر ضرورت احداث باند دوم جاده سربیشه - بازارچه ماهیرود تاکید کرد و گفت: بخشی از این محور تعریض شده اما 50 کیلومتر از این محور یعنی مسیر تاجمیر به درح عرض جاده بسیار کم عرض و خطرناک است.
نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه) با تذکر کتبی به وزیر راه و شهرسازی خواستار تسریع در احداث باند دوم محور سربیشه - نهبندان شد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.