به گزارش ایرنا، سید مهدی طلائی مقدم روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان طبس افزود: 9 دی روز بصیرت و روزی که مردم با وحدت و وفاق بر محور ولایت فقیه از یکی از بحران های بزرگ در تاریخ 40 ساله انقلاب، سربلند عبور کردند.
وی گفت: در شرایطی که توطئه های داخلی و خارجی جمع شده بودند تا اتفاقات بدی را در کشور رقم بزنند، مردم، همه گروه ها، تشکل ها و احزاب همه آمدند که بتوانیم از این وضعیتی که در داخل کشور ایجاد شده بود سربلند عبور کنیم و این اتفاق افتاد.
معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: 9 دی متعلق به همه مردم و گروه های سیاسی بود که محکم از مواضع، اهداف و دستاوردهای انقلاب دفاع کردند.
وی گفت: شرایط کنونی به گونه ای متفاوت تر شاید میزان حساسیت آن کمتر از سال 88 نباشد اما تفاوت هایی دارد و مثلث توطئه ای در خارج از کشور ایجاد کردند که شامل آمریکایی، عبری و وهابیت است.
طلائی مقدم افزود: سعی دارند بسیاری از اغتشاشات را به داخل کشور بکشانند و خیلی از اتفاقات و عملیات های تروریستی را به داخل کشور برسانند، شرایط حساس است و همه باید مواظبت کنیم.
وی گفت: اتفاق هایی که امروز در اطراف مرزهای استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی داریم با توطئه هایی که در این مثلث با راس آمریکا و همراهی وهابیت یعنی عربستان و عبری ها یعنی اسرائیل در حال انجام است باید این مسائل و خطرات آن را برای مردم تبیین کنیم که باز هم سربلند باشیم.
فرماندار ویژه طبس یادآور شد: در مذاکرات برجام همه دنیا مقابل ما ایستادند اما چون در داخل وفاق داشتیم و به اجماع رسیدیم هرچند نقدهایی در بخش های مختلف بر آن وارد بود اما در مذاکرات سربلند بیرون آمدیم.
وی گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و لازم است که امسال حضور پررنگ و فعال در برنامه های دهه فجر داشته باشید.
فرماندار ویژه طبس با اشاره به موضوع زمین و مسکن در طبس گفت: مشکلاتی در زمین و مسکن ایجاد شده بود و برخی از دلالان از این فرصت سوء استفاده می کنند و با ایجاد بازار سیاه و قیمت های کذایی سعی دارند منافع بیشتری به جیب بزنند.
وی با هشدار بر اینکه مردم باید هوشیار باشند و عجله نکنند افزود: با برنامه ریزی که انجام شده 10 هکتار در حوزه فرهنگیان، 20 هکتار در حوزه شرکت ذغالسنگ و مجموعه 50 هکتاری نیز توسط راه و شهرسازی طبس برای واگذاری پیگیری شده است و مشکلی در تامین زمین نداریم که تقاضای ما افزایش محدوده شهرهاست تا بتوانیم زمین بیشتری واگذار کنیم.
وی ادامه داد: در بخش دیهوک برای اولین بار واگذاری زمین انجام شد و به زودی در شهر عشق آباد هم واگذاری اراضی انجام خواهد شد.
مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.