به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در دیدار معاون سلامت، اصلاح و تربیت سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: انسان های ذاتا شرور در جامعه اندک هستند و بسیاری از زندانی ها نتیجه کم کاری برخی مسئولان است.
وی تصریح کرد: به طور یقین اگر قوانین جمهوری اسلامی در کشور به خوبی رعایت می شد جایگاه بسیاری از زندانیان 'بند' نبود.
امام جمعه بیرجند با بیان اینکه متولیان زندان زحمتی می کشند که برگرفته از کم کاری مسئولان است اظهار داشت: در بیمارستان ها هم همواره افرادی ناگزیر به مرض هایی هستند که ریشه در مسایل بیرونی دارد.
وی گفت: وقتی تقلب شد و محصولات تراریخته را به خورد مردم دادند هرچه بیمارستان بسازند، کم است اما چنانچه سبک زندگی اسلامی را در جامعه پیاده سازی و عمل کنند بسیاری از این مشکلات به خودی خود حل می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بیان کرد: اگر در رده های مختلف تولید، توزیع و مصرف جوانب اسلامی رعایت شود دیگر شاهد این همه بیماری های خود ساخته و توسعه بیماری و بیمارستان نخواهیم بود.
وی اظهار داشت: وقتی در جامعه بی عدالتی رواج می یابد عده ای با تفکر لیبرال دموکراسی صاحب رفاه می شوند و عده ای برای ارتزاق مجبور به بهره برداری از زباله دان های سطح شهر هستند که زندان و زندانی هم افزایش می یابد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: یک انسان مسلمان که از نظر فرهنگ اسلامی حمایت شده باشد، هیچ وقت دست به خلاف نمی زند اما متاسفانه از نظر ساختار فرهنگی هم درست انجام وظیفه نشده است و در قسمت هایی رها کرده اند.
وی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به محلی برای ارتکاب جرم تبدیل شده است گفت: همه مشکلات گفته شده دلیلی برای ارتکاب جرم نیست زیرا هر کدام در جایگاه خود ثابت شده است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: بشر اگر اراده داشته باشد با همه سختی ها و مشکلات از این قبیل مسائل و مشکلات عبور می کند.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.