گزارش ایرنا بازدید از پروژه در حال ساخت سالن آمفی تئاتر، بیمارستان رازی و بیمارستان ایران مهر بخشی از برنامه های سفر سعید نمکی به بیرجند در روز پنجشنبه بود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در این بازدید با ارایه گزارشی از تاسیسات درمانی، بهداشتی و آموزشی دانشگاه گفت: ارتقای سطح تجهیزات و گسترش فضاهای فیزیکی از جمله نیازهای موجود است.‌
محمد دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه ضریب اشغال تخت های بیمارستان های استان 69 درصد است اظهار داشت: برخی از ماه های سال ضریب اشغال در بعضی شهرستان ها به زیر 50 درصد می رسد.
وی گفت: نظام ارجاع در روستاها راه اندازی شده و برای شهرها نیز در دست اقدام است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از وجود سه کلینیک ویژه در استان خبر داد و گفت: سامانه سیب در استان کامل فعال است و حدود 80 درصد اطلاعات پزشکی ثبت این سامانه شده است.
وی با اشاره به شروع شیمی درمانی سرپایی در استان از ابتدای سال گذشته بیان کرد: تاکنون چهار هزار و 466 بیمار به بیمارستان ایران مهر بیرجند مراجعه کردند که 9 هزار و 785 مورد شیمی درمانی انجام شده است.
در این بازدید برای نیاز نیروی انسانی و اعتبار خرید داروهای خاص بیماران سرطانی قول پیگیری داده شد.
همچنین معاون سازمان برنامه و بودجه با همراهی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استانی از پروژه در حال ساخت دانشکده ادبیات دانشگاه بیرجند و تصفیه خانه فاضلاب این دانشگاه بازدید کرد.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.