به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا عرفانی روز چهارشنبه در نشست بصیرتی کارکنان نیروی انتظامی نهبندان افزود: 9 دی یک روز تاریخی در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی یادآور شد: مردم در حماسه 9 دی با پیروی از ولایت فقیه به همه دنیا ثابت کردند که حافظ ارزش ها و دستاوردهای نظام و پاسدار خون شهدا هستند.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: فتنه 88 یکی از فتنه های بزرگی بود که با شعار تقلب در انتخابات برنامه ریزی و ساماندهی شد، فتنه گران و حامیان داخلی و خارجی آنان، کشور را دچار آسیب و بحران کردند.
وی اظهار داشت: علیرغم توطئه های دشمنان قسم خورده، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف به اوج پیشرفت و عظمت دست یافته است.
عرفانی ادامه داد: جایگاهی که امروز نظام اسلامی ایران در سطح منطقه و جهان دارد با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست، جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی سرآمد کشورهای منطقه است.
وی بیان کرد: امسال نیز بر خلاف میل بدخواهان، چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران را باشکوهتر جشن خواهیم گرفت و ایران به عنوان قدرت ماندگار با اقتدار مسیر خود را طی خواهد کرد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: طی 40 سالی که از انقلاب می گذرد به برکت خون شهدا پایه های نظام مستحکم شده و هر روز بر قدرت نظام ما افزوده می شود.
وی امنیت پایدار را یکی از بزرگترین نعمت های استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران ذکر کرد و افزود: علاوه بر امنیت پایدار که بزرگترین و مهمترین دستاورد و نعمت برای یک کشور است، اقتدار ملی، عزت اسلامی و نفوذ معنوی انقلاب اسلامی در جهان و منطقه از دیگر دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی در دوران حیات طیبه خود است.
عرفانی عنوان کرد: در زمینه موشکی و دفاعی امروز جمهوری اسلامی ایران به خودکفایی رسیده و موشک های آن رعب و وحشت را در دل دشمنان نظام و انقلاب انداخته است.
7556* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.