به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز سه شنبه در دیدار فرمانده و کارکنان حفاظت هواپیمایی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: آنچه از روایات برمی آید اگر فردی هنگام برگزاری مانور نظامی آسیب دیده و جان خودش را از دست بدهد ثوابش از ثواب شهید میدان مبارزه رو در رو بیشتر است چون بازدارندگی دارد و اگر دشمن احساس کند که ناکام است هیچ وقت فکر تجاوز به کشور را نمی کند.
وی اظهار داشت: دشمن در حوزه اقتصادی علیه کشور ما حرکت می کند چون دزدی، اختلاس و سوءاستفاده زیاد است، دشمن هم از این در وارد می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: بهترین نمونه مایوس کننده دشمن نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مثل ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی هستند، به همین دلیل گفته می شود دشمن در زمینه نظامی علیه کشور ما حرفی ندارد، چون مایوس است.
وی تصریح کرد: اگر نیروهای اقتصادی، سیاسی و اجتماعی هم دشمن را مایوس کنند همین اتفاق می افتد و پیروزی حاصل می شود.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: کسانی که در داخل به عمد یا از روی جهل به نوای دشمن می رقصند، اگر دست از بازی های سیاسی بردارند ما نیاز به هیچ نداریم و خود به خود پیروز می شویم.
وی گفت: دشمن وقتی طلبکار می شود که آوازهای دشمن شادکن در جامعه سر داده شود و گرنه اگر دشمن مایوس شود ایران با موقعیتی که دارد آنها برای نزدیک شدن به ما در صف نوبت قرار می گیرند.
امام جمعه بیرجند اظهار داشت: کسانی که داخل کشور برای دشمن امید ایجاد می کنند گناه نابخشودنی انجام می دهند و اگر دشمن را مایوس کنیم در همه جبهه ها پیروز می شویم.
وی حفاظت از آفات را از عناصر اصلی نتیجه بخش بودن اقدامات ذکر کرد و افزود: باید در کنار سرمایه گذاری ها فکری برای آفات شود و در حیات بشری هم کودک پس از تولد باید مورد مراقبت و حفاظت قرار گیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر امنیت نباشد هیچ چیز وجود ندارد و افرادی که انگیزه هواپیماربایی داشتند و خنثی شد وقتی احساس می کنند از آنها کاری ساخته نیست دیگر اقدامی به این کارها نمی کنند.
وی ادامه داد: اگر دزد احساس کند صاحبخانه بیدار است هیچ وقت از دیوار خانه اش بالا نمی رود اما اگر حس کند صاحبخانه خواب است همه امنیت خانه نابود می شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در کشورداری هم هر وقت دشمن احساس کرد مردم، دولتمردان و دیگر اقشار، هوشیار و متعهد به اسلام و مطیع فرمانده کل قوا هستند رام شده اما هر وقت در داخل صداهای اختلاف و سازش کاری بلند شده، دشمن طلبکار شده است.
امام خمینی (ره) پنجم دی سال 1363 در پیامی خطاب به فرماندهی وقت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دستور استقرار سپاه در فرودگاه های کشور را صادر کردند.
اکنون و پس از گذشت 34 سال، امنیت پروازهای هواپیمایی ایران جایگاه ممتازی در سازمان جهانی هوانوردی دارد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.