به گزارش ایرنا ناصر نبی زاده روز شنبه در نشست کارگروه عمرانی و امور نمایشگاه های ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: دستگاه های اجرایی و حاکمیتی بایستی برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه ما را یاری کنند.
وی بر تامین اعتبار مورد نیاز برای برپایی این نمایشگاه توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد و گفت: اگر بستری مناسب با حضور همه سازمان ها فراهم شود ما نیز آماده ایم در کنار تمامی دستگاه ها این برنامه را به نحو احسن اجرا کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر این بسترها فراهم شود همزمان با 40 سالگی انقلاب، نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقایسه آن با قبل از انقلاب با شکل، محتوا و برنامه های جنبی مختلف برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: برای بیان دستاوردهای 40 سالگی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی همچنین از تمامی ظرفیت نشریات و رسانه های استان بهره مند خواهیم شد.
نبی زاده گفت: در این زمینه رسانه های مکتوب استان که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط هستند، آمادگی لازم را دارند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی هم گفت: بزرگترین اتفاقی که طی دوران 40 سال انقلاب اسلامی در این منطقه به وقوع پیوست، استان شدن خراسان جنوبی در سال 83 است.
حمید حلاجی مقدم افزود: باید در اطلاعات و دستاوردهایی که دستگاه های اجرایی در اختیار صدا و سیما قرار می دهند این موضوع تفکیک شود.
وی بیان کرد: در بیان دستاوردهای انقلاب صرفنظر از اینکه آمار قابل توجه است، اما بهتر است به صورت مصور باشد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: صدا و سیما بهتر است دستاوردهای مدنظر را از دستگاه های اجرایی اعلام و مطالبه کند.
حجت الاسلام احمد رضایی افزود: در این صورت با ارایه درست و به موقع دستاوردهای انقلاب و نظام، مردم بیشتر بهره مند می شوند و فضای امیدواری بیشتری حاکم خواهد شد.
وی اظهار داشت: از هم اکنون به تمامی همکاران سازمان تبلیغات اسلامی در شهرستان ها اعلام کرده ایم هیچ کاری بدون پیوست دستاوردهای انقلاب تعریف نشود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: همزمان با دهه فاطمیه و آستانه دهه فجر برنامه های استانی و خارج از استان زیادی برنامه ریزی شده و در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این مدت تمامی مداحان شاخص استان به مشهد دعوت می شوند، همچنین دوره آموزشی به مدت یک هفته برای مداحان برگزار خواهد شد که همه پیوست چهلمین سالگرد بوده است.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.