به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز پنجشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی بیرجند افزود: آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی استان یکی از دستورات دقیق و صریح استاندار است و امروز شاهد این اتفاق در استان هستیم.
وی حضور استاندار خراسان جنوبی را نویدی بسیار ارزشمند برای توجه و توسعه زیرساخت های استان دانست و اظهار امیدواری کرد: این نگاه عمیق به منطقه ویژه اقتصادی، امنیت، اشتغال و اقتصاد منطقه را دگرگون کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بدون شک نتیجه این پشتیبانی ها، ید واحده و در کنار هم بودن سرعت عمل توسعه در استان خواهد بود که امید است با تلاش و جدیت خراسان جنوبی را به عنوان یکی از استان های پیشرو در حوزه اقتصاد داشته باشیم.
وی بیان کرد: گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی استان نگاه جدیدی به این منطقه ایجاد کرده و سبب شکوفا شدن واحدهای اقتصادی در این منطقه خواهد شد.
علوی مقدم گفت: منطقه ویژه اقتصادی استان یکی از مناطق مهم اقتصادی است که هر چقدر از لحاظ زیرساخت ها مورد توجه واقع شود نقش اساسی و مهمی در پیشرفت، توسعه، تضمین اشتغال و حرکت اقتصادی به سمت جلو را در بر خواهد داشت.
وی ادامه داد: انرژی یکی از موضوعات اساسی و مهمی است که نقش تعیین کننده ای در حرکت اقتصادی دارد و گاز جزو انرژی های پاک و موثر است.
معاون استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: نعمت خدادادی انرژی گاز در کشور فراوان است که با تلاش و جدییت شرکت گاز، در استان خراسان جنوبی نیز اجرایی شده است.
وی از مدیرعامل شرک گاز استان به عنوان مدیری جهادی و پرتلاش در همه صحنه های خدمت رسانی به مردم نام برد و گفت: دست و بازوی همه همکاران ارزشمند و کارگران پرتلاش شرکت گاز را می بوسیم.
علوی مقدم از رئیس سازمان منطقه ویژه اقتصادی استان نیز به عنوان فردی با متانت و صبور یاد کرد و افزود: از همان روز نخست که وارد منطقه اقتصادی بیرجند شدم خستگی یکسال از تن بنده بیرون رفت.
عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار بیرجند و مدیرعامل شرکت گاز استان با اعتبار 30 میلیارد ریال آغاز شد.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.