به گزارش ایرنا محمد بشیری زاده روز سه شنبه در بازدید از بیمارستان خاتم الانبیا (ص) درمیان افزود: این بیمارستان با کمبود تجهیزات پزشکی مواجه بوده و نیاز است خیرین برای رفع این کمبودها ورود کنند زیرا افراد نیکوکار در زمینه شتاب دهی هرچه بیشتر به توسعه سلامت نقش موثر و بسزایی دارند.
وی کمبود نیروی انسانی، نبود سیستم مرکزی اکسیژن، نبود رادیولوژی دیجیتال و قدیمی بودن دستگاه سونوگرافی را از مشکلات و کمبودهای بیمارستان خاتم الانبیا ذکر کرد.
فرماندار درمیان با اشاره به خاکی بودن باند فرود بالگرد اورژانس هوایی این بیمارستان از مسئولان متولی از جمله شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواست هرچه سریعتر نسبت به آسفالت این باند اقدام کنند تا خدمات رسانی به بیماران اورژانسی سرعت یابد.
وی عنوان کرد: راه اندازی این بیمارستان مشکلات رفت و آمد بیماران را به مرکز استان کاهش داده اما باید تمامی امکانات پزشکی در این بیمارستان فراهم شود تا خدمت رسانی به بیماران با بالاترین سرعت و کیفیت انجام شود.
هم اکنون 10 مرکز بهداشتی و درمانی، چهار پایگاه اورژانس، 34 خانه بهداشت و بیمارستان خاتم الانبیا 32 تختخوابی در اسدیه به جمعیت 55 هزار نفری شهرستان خدمات ارائه می کنند.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.