به گزارش ایرنا محمدرضا حسنی مقدم روز شنبه در نشست کمیته نهادها و سازمان های ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: نظام ما مردم محور است و مردم متولیان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی هستند.
وی بیان کرد: مردم از ابتدای پیروزی انقلاب با وجود مشکلات مختلف پای نظام خود ثابت قدم ایستاده اند و باید برخی مشکلات را برای مردم بازگو کنیم چرا که مردم در صورت آگاهی از آن همراه تر می شوند.
حسنی مقدم عنوان کرد: دستاوردهای انقلاب و عملکرد نظام در چهلمین سالگرد آن برای مردم و به خصوص نسل جوان جامعه برجسته و تشریح شود.
وی با بیان اینکه توطئه های مختلف دشمنان در عمر انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست افزود: اخیرا هم برخی یاوه گویان آمریکا اذعان داشتند که نباید بگذاریم مردم ایران جشن 40 سالگی پیروزی انقلاب خود را ببینند و علیرغم توطئه های مختلف دشمنان باید برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را به بهترین وجه ممکن برگزار کنیم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به همزمانی دهه فجر امسال با ایام دهه فاطمیه گفت: انقلاب اسلامی ما با پیروی از اسلام، قرآن و سیره اهل بیت (ع) به پیروزی رسید و همزمانی دهه فجر با دهه فاطمیه فرصت مناسبی است تا برنامه های متفاوت تری از سال های گذشته برگزار کنیم و مظلومیت اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی در این 40 سال را بیان کنیم.
وی اظهار داشت: برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به گونه ای اجرا شود که باعث افزایش امید و نشاط در جامعه و آبی بر آتش توطئه های دشمنان باشد.
حسنی مقدم گفت: نظام اسلامی ما یک نظام دینی، ولایی و اعتقادی است و برخلاف تمام انقلاب هایی که در دنیا شکل گرفته و از بین رفته، نظام ما چون برگرفته از قرآن و اسلام است هرگز آسیب نخواهد دید.
وی با تاکید بر اینکه باید نقش افرادی که در پیروزی انقلاب اسلامی سهم بزرگی داشته اند برای نسل جوانان برجسته شود گفت: شهدا از جمله کسانی هستند که در پیروزی انقلاب اسلامی و ادامه مسیر آن بیشترین نقش را داشته اند که باید برای نسل جوان جامعه معرفی و برجسته شوند.
حسنی مقدم عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما در اوج سلطنت پهلوی و اوج فحشا و ظلم و ستم به مردم به پیروزی رسید که باید افرادی برجسته و شاخص که جرقه هایی را برای ایجاد انقلاب زدند و در پیروزی انقلاب نقش موثری داشتند برای نسل جوان معرفی شوند تا نسل جوان ما متوجه شوند انقلاب با چه سختی ها و خون های پاکی امروز به اقتدار خود رسیده است.
وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی ها در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مهم و کلیدی است اضافه کرد: روابط عمومی ها از مهمترین ارکان دستگاه های اجرایی هستند و رابط بین دستگاه های اجرایی و سطح جامعه هستند.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.