به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در نشستی که با حضور مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی برگزار شد، آخرین وضعیت ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های نهبندان و سربیشه مورد بررسی قرار گرفت.
مشیرالحق عابدی در این نشست با تشکر برای حضور مدیر هماهنگی مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و همراهان در استان، توضیحاتی در خصوص اقدامات صورت گرفته در راستای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در شهرستان های نهبندان، سربیشه، فردوس و طبس ارائه کرد.
وی اظهار داشت: پیرو مکاتبات صورت گرفته و حسب نظر شورای عالی مناطق آزاد تجاری و به منظور واگذاری زمین به سازمان مسئول برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی در این چهار شهرستان، جلساتی با امور اراضی، منابع طبیعی و آبخیزداری، شرکت آب منطقه ای و حفاظت محیط زیست استان برگزار و با واگذاری زمین و تامین آب موردنیاز این مناطق موافقت شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه صورتجلسات مربوطه به شورای عالی مناطق آزاد تجاری ارسال شده است ادامه داد: مساعدت و همکاری ویژه شورای عالی مناطق آزاد تجاری با توجه به امکان سنجی که برای سرمایه گذاران این مناطق صورت گرفته از مهمترین درخواست های استان است.
وی اظهار امیدواری کرد: با توجه ویژه ای که به خراسان جنوبی صورت می گیرد در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات موجود بر سر راه این مناطق مرتفع شود و به زودی شاهد ایجاد این مناطق ویژه اقتصادی در استان باشیم.
جعفر آهنگران مدیر هماهنگی امور مناطق ویژه اقتصادی شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی و مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی از کارخانه های نساجی، لوله فراز پامیر و شرکت افشره فردوس بازدید کردند.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.