به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، با بیان اینکه آنچه در قوه قضاییه باید دنبال شود عین دین اسلام است تصریح کرد: جرم در جامعه اسلامی زمانی پدیدار می شود که افرادی اسلام را با فرمول های دیگر پیوند می زنند.
وی ادامه داد: پیوند اسلام و لیبرال دموکراسی آسیب های موجود در جامعه را کنترل نمی کند بلکه به بسیاری آسیب دیگر هم دامن خواهد زد.
امام جمعه بیرجند، یادآور شد: در بحث عفت عمومی زمانی که فرزند در خانواده ای به دنیا می آید خانواده وظیفه آشنایی وی را با اصول دین دارد، اگر این زیرساخت ها به موقع پدید آید و نظام تربیتی اسلامی برای فرزند درست تعریف شود، مسلما فرد به دنبال آسیب نخواهد رفت.
وی ادامه داد: اگر متولیان در جامعه ازدواج به موقع را برای فرد تامین کنند و از طرفی فرد با مسایل مربوط به حجاب، مواد مسکر و موسیقی های مخرب روبه رو نشود بدون شک گرایشی به آسیب نخواهد داشت.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی، با بیان اینکه نباید نظام اسلامی را با موسیقی های مخرب، بدحجابی و دیگر آسیب ها توجیه کرد، گفت: مردم را در فقر و بدبختی عقده ای کرده اند و بعد پیشنهاد مراسم لهو برای ایجاد خوشحالی می دهند.
وی تصریح کرد: عین دیوانگی است موقعی که در جامعه ای بد حجابی، رقص، دنس، مسکر و خلوت زن و مرد باشد و بعد بگویند عفت عمومی رعایت شود زیرا حتما نمی شود عفت عمومی را در کنار این همه علت مخرب حفظ کرد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر در جامعه ای مسئولان عدالت را بر اساس موازین اسلامی پیاده کنند ضعیف ترین افراد هم در مسایل اولیه زندگی مشکلی ندارند فقط میزان رشد آنها در تلاش بیشتر خواهد بود.
وی با بیان اینکه حرف از اسلام زدن نیازمند برقراری عدالت است، بیان کرد: پیشگیری از وقوع جرم در دین اسلام نهفته شده است، وقتی لیبرالی عمل می کنیم نباید انتظار نتیجه اسلامی داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر اسلام در جامعه پیاده سازی شود از تمام آسیب ها جلوگیری خواهد شد زیرا دین در زندگی انسان ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی در ادامه تاکید کرد: در زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی باید سرمایه گذاری کرد زیرا با منحرف شدن حتی یک نفر در جامعه هزینه های زیادی را باید پرداخت کرد، مگر نیروهای حراستی در ادارات چکار می کنند که عده ای جاسوس و اختلاسگر به راحتی اقدام می کنند.
*3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.