حبیب سبزعلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شب گذشته نشت گاز شهری در طبقه دوم یک واحد مسکونی در خیابان دانشگاه نهبندان باعث انفجار شد که در این حادثه چهار نفر مجروح شدند.
وی گفت: 2 نفر از مصدومان، کارکنان امداد گاز شهرستان و 2 نفر دیگر از ساکنان این واحد مسکونی بودند که به بیمارستان آتش دست نهبندان منتقل شدند.
مسئول واحد آتش نشانی نهبندان اظهار داشت: مصدومان حدود 10درصد دچار سوختگی شدند و یکی از آنان به مراکز درمانی بیرجند منتقل شد.
وی علت وقوع حادثه را نشت گاز ناشی از سهل انگاری ساکنان در خصوص بازگذاشتن شیرهای گاز به مدت 2 ساعت برای خارج شدن هوا و همچنین تشخیص نادرست اکیپ امداد گاز در خصوص علت یابی افت فشار گاز این منزل مسکونی ذکر کرد.
سبزعلی گفت: ماموران آتش نشانی به موقع در محل حادثه حاضر شدند و با اطفای حریق از خسارت به سایر طبقه های این واحد مسکونی سه طبقه جلوگیری کردند.
طرح گازرسانی به نهبندان و شوسف 14مهرماه امسال با حضور مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در این شهرستان به بهره برداری رسید و مردم این شهرها در حال گازکشی منازل خود هستند.
نهبندان مرکز این شهرستان در 200 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
شهرستان نهبندان با 26 هزار کیلومترمربع مساحت از شمال و غرب به شهرستان بیرجند، از جنوب به استان های سیستان و بلوچستان و کرمان و از شرق به افغانستان و شهر زابل محدود می شود.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.