به گزارش ایرنا حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز چهارشنبه در جمع دست اندرکاران اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی افزود: هنر شهید در شهادت است و هنرمندان امروز باید ارزش هنر شهید را با زبان هنر بیان کنند.
وی ادامه داد: امروز مردم کشورهای یمن، فلسطین، بحرین و دیگر کشورهای اشغالی اسلامی از مظلوم ترین مردمان کره زمین هستند اما با همین وضعیت افرادی همانند مالک اشتر نخعی را به جهانیان معرفی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه ظلم و ستم ظالمان به کام همه آزادمردان عالم تلخ است، تصریح کرد: امیدواریم با برچیده شدن نظام ظلم، آزادگان عالم بتوانند استعدادهای معنوی، ایمانی و انسانی خود را تقویت و به روز کنند.

** 36 شهید هنرمند در خراسان جنوبی شناسایی شد
دبیر ستاد اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی هم با بیان اینکه 36 شهید هنرمند در خراسان جنوبی شناسایی شدند، گفت: مطالعات میدانی در حال انجام است و این آمار افزایش خواهد یافت.
مجید کریمیان افزود: هنرمندان خراسان جنوبی در تراز انقلاب و در مسیر جبهه مقاومت قرار دارند.
وی با بیان این سخن از رهبر معظم انقلاب که « هنر یعنی مبارزه با استکبار و اسلام آمریکایی» اظهار داشت: اجلاسیه شهدای هنرمند خراسان جنوبی با جبهه مقاومت پیوند خورده است به همین دلیل مجاهد فضل الشرفی به عنوان سخنران این اجلاسیه دعوت شد.
رئیس حوزه هنری از هدیه کتاب « ان الحیات» ( برگرفته از 40 خاطره از شهدای خاص خراسان جنوبی به زبان عربی) به رهبر مجاهدان یمن خبر داد و گفت: این کتاب از طرف خانواده شهید محمد ناصر ناصری به فضل الشرفی تحویل داده خواهد شد تا به نمایندگی از مردم خراسان جنوبی به رهبر یمن اهدا شود.
وی با بیان اینکه چندین اثر فاخر از هنرمندان در این اجلاسیه رونمایی می شود اظهار داشت: قطعه سرود ملی هنر برای آسمان برگرفته از منشور هنر امام(ره) و سپاه حضرت محمد(ص) به عنوان برترین قطعه سرود کشور در اجلاسیه اجرا خواهد شد.
اجلاسیه 36 شهید هنرمند خراسان جنوبی امروز (چهارشنبه) ساعت 18 در سالن ایثار بیرجند برگزار می شود.
*3215* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.