حمید حاجی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها از محل اعتبارات تملک و دارایی و ملی در دست اجرا است که زیرسازی، جدول گذاری و سنگ فرش معابر این روستاها انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه تاکنون در 57 روستای شهرستان طرح هادی روستایی با اعتبار 6 میلیارد تومان اجرا شده است، اضافه کرد: در این روستاها 141هزار مترمربع عملیات زیرسازی، 219 هزار مترمربع آسفالت معابر، 68 مترمربع عملیات خاکی، 73 هزار مترمربع سنگ فرش معابر و 25 هزار متر طول جدول گذاری انجام شده است.
مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سربیشه عنوان کرد: 128 روستای بالای 20 خانوار در شهرستان وجود دارد، مسئولان برای توسعه و عمران این روستاها سهمیه قیر بیشتری را اختصاص دهند.
حاجی زاده بیان کرد: همچنین امسال 75 میلیون تومان سهمیه قیر رایگان به شهرستان اختصاص یافت که با این اعتبار چهار هزار مترمربع آسفالت معابر انجام خواهد شد.
وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همواره توجه ویژه ای به مناطق روستایی و کمتر توسعه یافته داشته و آسفالت و بهسازی معابر روستایی با هدف افزایش رفاه مردم در دستور کار قرار گرفته است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.