به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی استانداری در این بازدید که با هدف ارزیابی زیر ساخت های فرودگاهی و هوانوردی استان انجام گرفت، سیستم های ناوبری پیشرفته فرودگاهی مستقر در برج مراقبت، تجهیزات اطفاء حریق و آتش نشانی، سالن های ترانزیت و انتظار و سایر قسمت های فرودگاه در معرض بازدید استاندار و هیات همراه قرار گرفت.
همچنین استاندار خراسان جنوبی از پروژه ساخت پاویون فرودگاه نیز که با زیر بنای هزار و 100 متر مربع با پیشرفت 60 درصدی در انتظار جذب اعتبار لازم برای تکمیل است بازدید کرد و دستورات لازم برای پیگیری تکمیل پروژه را به معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیر کل فرودگاه های استان داد.
برپایه این گزارش مقرر شد با توجه به زیر ساخت های مطلوب موجود در استان و نیازمندی عمومی در راستای تامین هواپیماهای مناسب، روز های آتی کارگروه تخصصی مربوطه در استانداری تشکیل و برای تسهیل ارتباط گیری و جلب همکاری های شرکت های هواپیمایی برای افزایش کمی و کیفی پروازهای فرودگاه بیرجند با کمک استانداری اقدام شود.
«محمدصادق معتمدیان» در نشست هیات دولت (هفتم آذرماه) به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد و 12 آذرماه جاری نیز در نشست شورای اداری استان با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور معرفی شد.
وی چهارمین استاندار منصوب دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی به شمار می رود.
«محمدمهدی مروج الشریعه» استاندار سابق خراسان جنوبی، 26 آبان امسال با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان این پست را ترک کرد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار سرپرست استانداری خراسان جنوبی شد.
استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.
9893* 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.