به گزارش ایرنا، در این دیدار محمد مهدی مروج الشریعه و محمد صادق معتمدیان استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی و جمعی از مدیران استان، معاون وزیر کشور را همراهی کردند.
معاون وزیر کشور در این دیدار گفت: با اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان بسیاری از مدیران ارزشی و پیشکسوت جایشان را به مدیران جوان تر دادند که خراسان جنوبی هم از این امر مستثنی نبود.
مهدی جمالی نژاد افزود: امیدواریم با توجه به اینکه خراسان جنوبی استان زرخیز در حوزه های مختلف است استاندار جدید بتواند از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند.
وی اظهار داشت: با اعمال قانون منع به کارگیری بازنشستگان بسیاری از مدیران ارزشی و پیشکسوت جایشان را به مدیران جوان تر دادند که خراسان جنوبی هم از این امر مستثنی نبود.
وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به اینکه خراسان جنوبی استان زرخیز در حوزه های مختلف است استاندار جدید بتواند از تمام ظرفیت ها به نحو احسن استفاده کند.
وی در این دیدار از نماینده ولی فقیه استان برای شرکت در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی دعوت کرد.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور امروز (دوشنبه) در بدو ورود به بیرجند به مقام شهدای ادای احترام کرد و پس از دیدار با نماینده ولی فقیه در استان در نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استانداران سابق و جدید خراسان جنوبی شرکت می کند.
«محمدصادق معتمدیان» در نشست روز چهارشنبه (هفتم آذرماه) هیات دولت به عنوان هفتمین استاندار خراسان جنوبی منصوب شد.
وی چهارمین استاندار منصوب دولت تدبیر و امید در خراسان جنوبی به شمار می رود.
«محمدمهدی مروج الشریعه» استاندار سابق خراسان جنوبی، 26 آبان امسال با اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان این پست را ترک کرد و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سرپرست استانداری خراسان جنوبی شد.
استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند 11 شهرستان دارد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.