به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی در خطبه های نمازجمعه بیرجند در مصلای المهدی (عج) افزود: آیا زمانی که قانون عدل در جامعه پیاده شده است با مشکلی برخورد کرده ایم و با پیروی صحیح از آنچه در گذشته بنیانگذار جمهوری اسلامی و اکنون رهبر معظم انقلاب فرمودند، مشکل ایجاد شده است؟
وی اظهار داشت: مشکلات کنونی به اسلام، نظام و انقلاب ربطی ندارد که در یک نسخه پزشکی می توان به این مهم دست یافت و همانطور اگر طبق نسخه پزشک عمل نشود مشکلات رفع نخواهد شد در اجرای عدل نیز همین گونه است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در دین اسلام ظلم نیست و همه ظلم و ستم ها مربوط به من و شماست که سبب شده با مشکلات زیادی در جامعه مواجه شویم.
وی افزود: فلسفه وجود ما در این عالم آزمایش است و این مساله با تصور اشتباهی که دنیا محل راحتی بوده و بسنده کردن به این تفکر بسیار متفاوت است.
وی بیان کرد: همه انسان ها آزمایش می شوند اما امروز آزمایش انسان ها با طول تاریخ متفاوت است و شما با وجود انواع مشکلات از جمله تهدیدها، گرسنگی ها، انواع ضررهای اقتصادی، قتل عام انسان ها و سایر با همه امت ها فرق دارید.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه پایان کار شما یک بشارت خاص است گفت: فتنه های آخرالزمانی اگرچه سخت است اما می ارزد چون ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان (عج) به ستمگری ستمگران خاتمه خواهد داد.
وی افزود: دشمن کاملا احساس می کند شکست خورده چه از جنبه نظری و چه عملی چون کارهای وی جنون آمیز است و چه مکتب های شرق و غرب و چه لیبرال های غربی که دیروز در دنیا حرف اول را می زدند، یک روز سر و صدای شکستن استخوان های آنها به گوش رسیده و می رسد.
وی با تاکید بر اینکه مکتب های شرقی، غربی و مادی به بن بست رسیده اند یادآور شد: مکتبی که جوابگو بوده، اسلام است اما برخی تلاش دارند اسلام را در سطح جهان یا نسخه پایین تر از آن در ایران مساوی با تروریست، داعش و سایر معرفی کنند.
امام جمعه بیرجند گفت: تلاش می کنند اکنون که جهان دچار خلاء فکری شده و راهی جز اسلام نیست بتوانند افکار عمومی را آلوده کنند و از گرایش به اسلام مانع شوند یعنی اسلامی را معرفی کنند که افکار عمومی از آن وحشت کنند.
وی بیان کرد: بسیاری افراد ناآگاه در این طرح آسیب می بینند اما دنیا پر از انسان های فهیمده است که این تصنع ها هدف دیگری دارد و آن اسلام عوضی را مطرح کردن است تا دنیا در عالم سرگردانی بماند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی با بیان اینکه شرایط اینگونه نخواهد ماند اظهار داشت: ما به صورت کمرنگ تر از آن در داخل هم افرادی را داریم که به نحوی وابسته به اندیشه غربی هستند و همانطور که دشمنان برای مشوح کردن چهره اسلام این حیله ها را انجام می دهند در داخل هم افرادی نسبت به انقلاب همین کار را انجام می دهند.
وی گفت: برخی در داخل طرح ها، برنامه ریزی ها، حیله ها و مشکلات اقتصادی و فرهنگی به وجود می آورند که بگویید انقلاب نتوانست ولی تحقیقات نشان می دهد نه کاری که دشمنان انجام می دهند ربطی به اسلام دارد و نه کارهایی که در داخل برای منحرف کردن افکار مردم از انقلاب، اسلام و فرهنگ دین انجام می شود هیچ ربطی به انقلاب ندارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه انقلاب ما اسلام ماست اظهار داشت: وقتی گفته می شود اسلام منظور همان اسلام سلمان، ابوذر، مقداد و مالک اشتر نه اسلام ابوسفیان، معاویه و یزید.
وی تاکید کرد: انقلاب هم همین را می گوید اینکه هرکس شعاری داد و به اسم انقلاب، دولتمرد و سایر جایگاهی پیدا کرد اسلام معیار، ملاک، فقه، آیه قرآن، حدیث و روایت دارد، هرچه با معیارهای اسلامی و انقلابی درست درنیاید در هر لباسی، زمانی و جامعه ای به اسلام ربط ندارد لذا اسلام آن را نمی پذیرد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: اسلام آن را می پذیرد که برخاسته از آیه قرآن، دین و روایت باشد در حالیکه به اسم اسلام بدترین جنایت ها را در دنیا کرده اند.
وی بیان کرد: کدام عاقل یا عالم چنین شیوه ای را به اسلام مرتبط می داند در حالی که معیار انقلاب، اسلام است اما به اسم اسلام و انقلاب وعده دروغ داده یا اقتصاد را نابود می کنند، دزدی و خیانت به اسلام ربط ندارد و هیچ وقت مردم به خاطر این شگردها و بازی ها گول نمی خورند.
امام جمعه بیرجند همچنین با اشاره به دیدار اعضای ستاد کنگره ملی 2 هزار شهید خراسان جنوبی با مقام معظم رهبری در آبان ماه گفت: سلام معظم له را به همه مردم خراسان جنوبی و شهرستان بیرجند که ایشان از آن با تعبیر خاص شهر علم و ایمان یاد کردند، اعلام می کنم.
7557*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.