عباس عرب نژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تعهد اشتغال شهرستان قاینات در سال جاری یکهزار و 193 فرصت شغلی بوده که از ابتدای امسال تاکنون 811 شغل ایجاد و در سامانه رصد ثبت شده است.
وی بیان کرد: امسال سه میلیارد و 800 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی برای شهرستان قاینات مصوب و تاکنون 107 مجوز اشتغال خانگی برای دریافت 2 میلیارد و 346 میلیون تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قاینات گفت: از این محل برای ایجاد 46 شغل خانگی، 508 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.
وی ادامه داد: سال گذشته 2 میلیارد و 200 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی پرداخت و تسهیلات شهرستان به صورت کامل جذب شده است.
عرب نژاد اظهار داشت: امسال در تلاش هستیم 100 درصد تسهیلات مشاغل خانگی را جذب کنیم.
وی گفت: نرخ تسهیلات مشاغل خانگی چهار درصد و با بازپرداخت پنج سال است که این تسهیلات به طرح های مستقل و پشتیبان پرداخت می شود.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قاینات افزود: 10 قرارداد کارورزی در قالب طرح کارورز در واحدهای پذیرنده کارگری این شهرستان منعقد شده است.
وی اظهار داشت: از ابتدای امسال 18 کمیته اشتغال و کمیته تخصصی اشتغال در شهرستان قاینات برای ایجاد اشتغال و نظارت بر روند اجرای طرح های اشتغالزایی برگزار شده است.
شهر قاین مرکز شهرستان قاینات در 110 کیلومتری بیرجند قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.