به گزارش ایرنا محمدجواد فلاحی روز سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان سربیشه افزود: مجمع خیرین سلامت سربیشه از تیرماه سال گذشته راه اندازی شد و تاکنون خیرین گام های خوبی در راستای حل مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان برداشته اند که تلاش آنان جای تقدیر دارد.
وی گفت: علیرغم تلاش های خیرین سلامت در شهرستان کمبودهای زیادی در زمینه بهداشتی و درمانی داریم که رفع مشکلات حوزه سلامت و بهداشت نیازمند مشارکت مردم و خیران است.
فرماندار سربیشه بیان کرد: در راستای ارتقای سطح تحصیلی دانش آموزان گام های خوبی برداشته شده و امسال تعداد قبولی دانش آموزان این شهرستان در دانشگاه فرهنگیان به 17 نفر افزایش یافت که نسبت به سال های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده است.
وی با اشاره به اینکه دستاوردهای چشمگیر دولت تدبیر و امید در سال های اخیر نمایان است اظهار داشت: برخی افراد ناآگاه با تشویش اذهان عمومی درصدد تخریب عملکرد دولت هستند اما مردم به خوبی به این باور رسیدند که مقابل تحریم های ظالمانه دشمن و مشکلات اقتصادی باید پا به پای مسئولان تلاش کنند تا تحریم های دشمنان فلج شود.
فلاحی گفت: موفقیت و سعادت افراد و مسئولان در گرو خدمت به مردم حاصل می شود و وجود میز خدمت در ادارات شهرستان به صورت فعال در راستای خدمت هرچه بهتر و موثرتر به ارباب رجوع ضروری است.
وی همچنین ضمن تبریک هفته وحدت (12 تا 17 ربیع الاول) افزود: وحدت بین مسلمانان از آرمان های دینی مسلمانان است و دشمنان و استکبار جهانی از اتحاد شیعه و سنی در هراس هستند لذا زمینه ایجاد تفرقه بین مسلمانان را فراهم می کنند زیرا این اتحاد بزرگترین ضربه را به آنان وارد کرده است.
شهر سربیشه مرکز شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.