به گزارش ایرنا محمدجواد فلاحی روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی هفته بسیج افزود: فرهنگی که ملت غیور ایران در آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) با دستان خالی و روحیه ای بسیجی به جهانیان نشان دادند.
وی با تاکید بر اینکه خدمات رسانی به مردم به ویژه روستاییان محور برنامه های هفته بسیج شهرستان قرار گیرد گفت: ستاد بزرگداشت هفته بسیج در سطح شهرستان برنامه ها و فعالیت ها را براساس مشارکت همه اقشار جامعه به ویژه نسل جوان برنامه ریزی و اجرا کند.
فرماندار سربیشه اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ های اجرایی در برگزاری برنامه های هفته بسیج مشارکت کنند تا در این هفته برنامه های خوبی در شهرستان برگزار شود و هفته بسیج فرصتی است تا مردم و جوانان را از خدمات مختلف نظام اسلامی و حوزه ایثارگری مطلع کنیم و تحقق آن به همت جمعی همگان و بسیجیان نیاز دارد.
وی افزود: مردم و ملت شریف ایران روحیه بسیجی خود را در برهه های حساس همواره به منصه ظهور رسانده اند و با همین روحیه و با حضور پرشور و سلحشوری خود در 13 آبان امسال که با سیاست های مستکبرانه آمریکا حساسیت ویژه ای پیدا کرده بود، مانند گذشته جواب دندان شکنی به برنامه های دشمنان این نظام دادند.
فلاحی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران امروز نیز به اشکال متفاوتی در حال جنگ و مقابله با سیاست های استکباری است که برای پیروزی در فتنه های مختلف دشمنان باید ایثار و از خودگذشتگی های شهدا و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس و آغاز انقلاب اسلامی را سرلوحه خود قرار دهیم.
وی با توجه به آغاز ماه ربیع الاول و لزوم تقویت روحیه نشاط و شادابی مردم از مسئولان خواست برنامه های شاد فرهنگی و ورزشی متناسب با سلایق نسل جوان برای هفته بسیج برنامه ریزی شود.
فرماندار سربیشه با گلایه از حضور نیافتن متولیان فرهنگ در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج گفت: افرادی که مدعی دغدغه مندی در حوزه فرهنگ هستند مسیر رفع این دغدغه بهره برداری از بسیج به عنوان یکی از ظرفیت های غنی انقلاب است و اگر گفتمان ما پشت تربیون با رفتار ما متناسب نباشد نمی توانیم مدعی حرکت در مسیر ارزش های انقلاب باشیم چرا که گفتمان به تنهایی کفایت نمی کند.
وی اظهار داشت: بسیج بازوی فرهنگی انقلاب به شما می رود و ما برای تحقق آرمان های نظام اسلامی نیازمند استفاده از این ظرفیت هستیم.
همچنین غبار روبی گلزار شهدا، قرائت وصیت نامه شهدا در مدارس، برگزاری نشست های بصیرتی، همایش بسیج عشایر، فضاسازی ادارات و پایگاه های بسیج، دیدار با خانواده شهدا و برپایی ایستگاه های سلامت از برنامه های هفته بسیج در شهرستان سربیشه مطرح و مقرر شد ادارات تا 24 آبان ماه برنامه های خود را به مجموعه بسیج شهرستان اعلام کنند.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.