به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیرجند افزود: این یک نوع پشتیبانی از نوع انسان است چون آدم های دنیاپرست اگر این فکر از آنها گرفته نشود همیشه برای بشر مشکل ایجاد می کنند.
وی تصریح کرد: اگر نیروهای مسلح جامعه ای دچار کوچک ترین تبانی و سستی شوند، دشمن در نابودی آن کشور درنگ نمی کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن همواره شرط گذاشته و از مذاکره بحث می‌کند اما همه اینها مکر و تزویر است چراکه دشمن از ما می‌ترسد.
وی افزود: روزی که جمهوری اسلامی محقق شد اگر دیگر کشورهای اسلامی هم این سیستم را در کشورهای خود پیاده می کردند اینقدر مورد تهاجم بیگانه قرار نمی گرفتند و امیدواریم از خواب غفلت بیدار شوند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: در روایات آمده اگر افرادی در رزمایش و مانورها آسیب ببینند ارزش آن از شهید میدان درگیری با دشمن هم بیشتر است.
وی گفت: ارتش در ابتدای انقلاب در شرایطی که آینده مشخص نبود و حکومت طاغوت مورد حمایت غرب و حتی شرق بود در ریسک بزرگی ورود کرد و اگر غیر از انقلاب اسلامی، رخ می‌داد به معنای از دست دادن همه هستی‌شان بود.
امام جمعه بیرجند افزود: نیروی هوایی در آن شرایط با امام خمینی(ره) بیعت کرد و از آن موقع که 40 سال می گذرد، پای حرف توحیدی خود ایستاده است.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.