به گزارش ایرنا محمدعلی بیجاری روز شنبه در نشست کمیسیون نظارت بر کالا و خدمات شهرستان درمیان افزود: از این تعداد 30 فقره توزیعی، 26 فقره خدماتی و هفت فقره تولیدی بوده است.
وی بیان کرد: یکهزار و 285 واحد صنفی در شهرستان درمیان فعال است که از این تعداد 649 واحد توزیعی، 355 واحد خدماتی و 281 واحد تولیدی است.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت درمیان گفت: از ابتدای امسال سه هزار بازرسی و گشت مشترک از واحدهای صنفی شهرستان انجام و در این زمینه پنج پرونده تخلف تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال چهار جلسه کمیسیون نظارت بر اصناف و پنج جلسه نرخ گذاری کالا و خدمات در شهرستان برگزار شده است.
بیجاری گفت: امروز همه باید با همکاری هم کشور را در تولید شکوفا کنیم و با تکمیل زنجیره تولید و توزیع، علاوه بر تولید محصول باکیفیت، آن را به درستی توزیع کنیم.
وی اظهار داشت: اصناف همواره از اول انقلاب تاکنون با همراهی و همکاری خود جلوی سوء استفاده دشمنان و زیاده خواهان را گرفته اند که جای قدردانی دارد.
وی از تمامی واحدهای صنفی خواست قیمت واحد کالا یا دستمزد خدمت را به طور روشن و مکتوب به گونه‎ ای که برای همگان قابل رویت باشد، نصب کنند زیرا نصب برچسب قیمت نقش مهمی در تنظیم و کنترل قیمت ها دارد.
شهرستان درمیان با وسعت پنج هزار و 797 کیلومتر مربع از شمال به شهرستان قاینات از جنوب به شهرستان سربیشه و از غرب به شهرستان بیرجند و شرق به طول 70 کیلومتر با افغانستان مرز مشترک دارد.
شهر اسدیه مرکز شهرستان مرزی درمیان در 105 کیلومتری شرق بیرجند است.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.