به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی هاشم اتفاقی افزود: مجتمع آب درمانی آبترش سربیشه یکی از مجموعه های بزرگ تفریحی و گردشگری استان است که در سال های گذشته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اقدامات زیادی برای بهسازی و اجرای تاسیسات لازم و تامین زیرساخت های گردشگری در این مجموعه انجام داده و آماده استفاده گردشگران است.
وی گفت: واگذاری این مجتمع با هدف مدیریت و نگهداری تاسیسات موجود و ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران ورودی می تواند زمینه رونق گردشگری در شهرستان سربیشه را فراهم کند.
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه بیان کرد: از همین رو با تفاهم نامه ای مشترک قرار است مجتمع آبترش به شرکت تعاونی دهیاران بخش مرکزی شهرستان تحویل تا ضمن ارائه خدمات دائمی در این مجموعه با سرمایه گذاری و اجرای چند طرح گردشگری در منطقه زمینه بهره برداری از مجموعه آبترش برای تمامی فصول سال فراهم شود.
وی گفت: احداث تاسیسات اقامتی در فضاهای موجود و بخشی از قلعه قدیمی روستا، راه اندازی فروشگاه عرضه مواد خوراکی و احداث سیاه چادر عشایری با هدف ایجاد فضای استراحت و اقامت از جمله برنامه های در دست بررسی و اقدام برای رونق هرچه بیشتر مجتمع آبترش است که بعد از تحویل آن در دستور کار سرمایه گذار قرار می گیرد.
سربیشه در 66 کیلومتری بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد و دارای اماکن گردشگری طبیعی و مذهبی است.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.