به گزارش ایرنا سید مهدی طلایی مقدم روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان طبس افزود: این موضوع حساسیت زیادی دارد و آموزش و پرورش اطلاعیه از طریق روابط عمومی و دعوت نامه کتبی برای توجیه اولیا صادر کند.
وی گفت: اعضای شورای آموزش و پرورش با جدیت پیگیری، مدیریت و مستندسازی کنند چرا که عواقب ناگوار این آموزشگاه و مسائل بعدی آن گریبانگیر دانش آموزان و اولیا می شود.
فرماندار ویژه طبس بیان کرد: طبس از معدود شهرستان های استان است که کمبودی در موضوع آموزشی و کلاس های درس ندارد.
معاون آموزش و پرورش طبس نیز در این جلسه گفت: حدود 70 نفر از دانش آموزان در طبس از چرخه آموزش و پرورش خارج و جذب یک آموزشگاه و مدرسه غیر رسمی شدند که هیچ مجوزی از آموزش و پرورش اخذ نکرده و حتی درخواست نیز نکرده است.
اصغر امینی افزود: دانش آموزان را در پایه های مختلف تحصیلی اول تا دهم یک جا و یک مکان آموزش می دهند.
وی بیان کرد: این آموزشگاه در تابستان به عنوان کلاس های تابستانی وارد شد و برخی افراد را جذب کرد و از آن پس فعالیت خود را آغاز کردند.
رئیس آموزش و پرورش طبس نیز در این جلسه گفت: در موضوع پروژه مهر و ساماندهی نیروی انسانی از ابتدای امسال تمامی مدارس و کلاس ها در سطح گسترده و پراکنده شهرستان طبس معلم داشتند که از همراهی فرهنگیان فرهیخته شهرستان تشکر می کنم.
محمود جلالی با اشاره به هفته تربیت بدنی و ورزش از 26 مهر تا دوم آبان گفت: برنامه های متفاوتی در این هفته انجام شد و مراسم نمادین تحت عنوان پنجمین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در مدرسه دخترانه 17 شهریور برگزار شد.
وی اظهار داشت: این مدرسه موفق به کسب قهرمانی در مسابقات پیرامید منطقه 4 و راهیابی به مسابقات کشوری شد.
جلالی با اشاره به انتخابات شورای دانش آموزی گفت: این انتخابات با برنامه ریزی حوزه پرورشی انجام شد و باید آنچه که تاکید بر مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی است را تمرین دقیق و نمونه سازی برای انتخابات سالم و کامل کنیم.
وی افزود: دانش آموزان در شورای دانش آموزی باید فعالیت های خود را انجام دهند و خواسته های خود را مطرح کنند که امیدواریم بتوانیم نمایندگانی را به استان بفرستیم و مانند دو سال گذشته در کشور و مجلس شورای دانش آموزی نیز نماینده ای داشته باشیم.
مرکز شهرستان طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.