به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی عصر دوشنبه در دهگردشی از روستای معدن قلعه زری شهرستان خوسف افزود: با تغییر رئیس کل بانک مرکزی و اتخاذ سیاست های جدید اقدامات خوبی انجام شده است.
وی بیان کرد: دشمن با اعمال تحریم های گسترده علیه ملت ایران درصدد راه اندازی جنگ اقتصادی همه جانبه است و فعالان اقتصادی سربازان این جنگ در مقابل بیگانگان هستند.
نمانیده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه اجماع جهانی علیه آمریکاست و نمی توانند تحریم ها را ادامه دهند، این تحریم ها در هم شکستنی است.
وی ادامه داد: خشکسالی های 19 ساله مشکلات زیادی را برای کشاورزان بوجود آورده است که شرکت های سهامی زراعی بایستی نقش ویژه تری ایفا کنند.
عبادی مهمترین کار در شرایط کنونی را ایجاد اشتغال دانست و گفت: لازمه اشتغال ایجاد زیرساخت ها برای صنایع است.
وی با اشاره به تخصیص اعتبار 500 میلیون دلاری از محل صندوق توسعه ملی به طرح های آبخیزداری و آبرسانی افزود: این میزان اعتبار تاکنون بی سابقه بوده است.
نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و تحریم ها اجرای پروژه های عمرانی با مشکل مواجه شده است که این مشکلات نیز مرتفع خواهد شد.
وی پوشش دیجیتال شبکه های تلویزیونی در روستاها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: با پیگیری های انجام شده تجهیزات 170 آنتن شبکه دیجیتال تهیه شده است و با همکاری دهیاری ها و اهالی روستا با ساخت مکانی برای قرار دادن آنها نصب خواهد شد.
خوسف در فاصله 36 کیلومتری بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی واقع است.
9866*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.