به گزارش ایرنا محمدرحیم شهریاری روز یکشنبه در آیین معرفی رئیس جدید جمعیت هلال احمر شهرستان طبس گفت: هلال احمر نقطه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان است.
وی با تاکید بر آموزش همگانی امدادرسانی در جامعه افزود: استان ما زلزله خیز است، زلزله طبس و دشت بیاض بسیاری از مردم را گرفتار کرد که باید آمادگی داشته باشیم و در سطح جامعه اطلاع رسانی کنیم چرا که مردم بهترین امدادگر هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با بیان اینکه طبس با توجه به وسعت آن شرایط ویژه ای دارد افزود: مشکلات و کمبودهایی‌ در این شهرستان وجود دارد که باید همه جانبه و به سرعت کاستی‌ها را جبران کنیم.
وی از خدمات حسین هادیان سرپرست سابق جمعیت هلال احمر طبس قدردانی و جعفر حسن پور را به عنوان رئیس جدید این جمعیت معرفی کرد.
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این آیین گفت: سرپرست سابق یکی از موفق‌ترین مدیران و بهترین گزینه برای مدیریت جدید هلال احمر طبس آقای حسن پور رئیس سابق هلال احمر بافق بود.
سید مهدی طلایی مقدم افزود: ما دنبال روزمرگی در هلال احمر نیستیم بلکه نیازمند تحول و برنامه یک ساله در نیروی انسانی، تجهیزات و اتمام پروژه‌های نیمه تمام هستیم و با توجه به همراه بودن مسئولان استان، شورای اجرایی و کارکنان هلال احمر طبس، جای هیچ عذر و بهانه ای برای کار وجود ندارد.
وی با بیان اینکه هلال احمر طبس جزو نیروهای همیشه در صحنه در بحران‌ها است گفت: هلال احمر کار خود را درست انجام داده و نتیجه آن اعتماد و تسلی قلبی مردم است که بزرگترین سرمایه محسوب می‌شود.
رئیس جدید جمعیت هلال احمر طبس هم گفت: بومی شهرستان طبس با حدود 9 سال سابقه فعالیت در جمعیت هلال احمر هستم که در رده‌های صف توفیق خدمت در همه پست‌های جمعیت را داشتم و چهار سال و چهار ماه مسئول شعبه شهرستان بافق بودم.
جعفر حسن‌پور با اشاره به مشکلات هلال احمر طبس گفت: در خصوص پایگاه‌های امداد و نجات، حوزه منابع انسانی و اتمام پروژه‌های نیمه تمام مشکلاتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی گفت: طبس بزرگترین شهرستان کشور است و دورترین راه‌های استان از حوزه استحفاظی این شهرستان می‌گذرد.
وی ادامه داد: این شهرستان 25 هزار نفر از ساکنان خود را در زلزله از دست داد و این موضوعات نگاه و مساعدت ویژه را برای طبس طلب می‌کند.
شهر طبس در 270 کیلومتری غرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7217*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.