به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز یکشنبه در جمع مردم روستای «سفتوک» از توابع بخش مرکزی شهرستان قاینات که مسئولان بنیاد مسکن نیز برای افتتاح طرح های عمرانی حضور داشتند افزود: مدیران جهادی حرف مردم را می شنوند و تا جایی که امکان داشته باشد نسبت به رفع مشکلات جامعه اقدام می کنند.
وی اظهار داشت: مردم ولی نعمت ما هستند و در تمامی عرصه ها چه دوران جنگ، سازندگی یا تحریم به معنای واقعی دین خود را ادا کردند و حالا نوبت ما مسئولان است که با خدمت به آنان دین خود را ادا کنیم.
معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: کارهای خوبی در روستاها انجام شده اما تا ایده آل فاصله داریم و با تمام توان برای ایجاد رفاه، آسایش و امنیت مردم کوشش خواهیم کرد.
وی افزود: روستاییان در کنار تدین و صداقت از اماکن بکر و امکانات گردشگری خاصی برخوردارند که استفاده از آنها جزو موضوعات اصلی و اساسی است و دولت نیز برای کمک به این قشر از جامعه ورود پیدا کرده است.
علوی مقدم گفت: بعد از انقلاب اسلامی در زمینه زیرساخت روستاها اقدامات خوبی انجام شده اما مشکل اصلی ایجاد اشتغال پایدار است که در دولت تدبیر و امید کارهای خوبی برای توجه به اشتغال پایدار انجام شده است.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم گفت: اطاعت و ولایت پذیری جوانان امروزی همه سیاستمداران را متحیر کرده است.
حجت الاسلام محمدعلی رضایی افزود: انقلاب اسلامی جوانانی را پرورش داده که در اطاعت پذیری از ولایت و رهبری زبانزد بوده و منشأ مقاومت و پایداری در جهان اسلام هستند.
وی با اشاره به دیدار یکصد هزار نفری بسیجیان با مقام معظم رهبری در تهران گفت: امروز تمامی اندیشمندان و سیاستمداران از منش و راه و رسم جوانان پرورش یافته مکتب اسلام متحیر هستند و می بینند با همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد باز این مردم در دفاع از ولایت فقیه و نظام اسلامی لبیک گویان به میدان می آیند.
وی بیان کرد: انسان های برجسته ای که در دامن انقلاب اسلامی پرورش یافته و رشد کرده اند به اوج رسیده و با مقاومت خود عراق و سوریه را تسخیر کردند و یمن را وادار به مقاومت و پایداری در برابر سلطه بیگانگان کردند.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: ولی فقیه محور قوی برای حفظ مملکت و پایداری در برابر استکبار جهانی است و برای مبارزه با استکبار نه تنها در ایران که در سراسر جهان سربازان ارزشی قوی و فوق العاده ای دارد.
وی خطاب به مسئولان گفت: فرصت خدمت به مردم را غنمیت بشمارید و در انجام خدمت به مردم در دوران مسئولیت تلاش کنید چون این مردم ولی نعمت شما هستند.
بهره برداری از 108 طرح هادی، بازسازی و نوسازی مسکن روستایی در سفر یک روزه حجت الاسلام محمدعلی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان خراسان جنوبی آغاز شد.
این طرح ها به مناسبت 15 مهر روز ملی روستا و عشایر به بهره برداری رسید.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.