به گزارش ایرنا علی اصغر آسمانی مقدم روز یکشنبه در حاشیه بهره برداری از طرح هادی روستای سفتوک از توابع بخش مرکزی شهرستان قاینات به نمایندگی از طرح های بنیاد مسکن در استان خراسان جنوبی افزود: اجرای طرح هادی در روستاهای سفتوک، خونیک سفلی و علی آباد با اعتبار هفت میلیارد و 968 میلیون 500 هزار ریال با اجرای 18 هزار و 976 مترمربع آسفالت و پنج هزار و 106 مترمربع سنگ فرش، رمپ و جداره سازی انجام شد.
وی بیان کرد: در مجموع 294 خانوار روستایی در استان خراسان جنوبی از مزایای این طرح ها بهره مند شدند.
مدیرکل بنیاد مسکن خراسان جنوبی گفت: 918 روستای بالای 20 خانوار در این استان وجود دارد که تاکنون مطالعه طرح هادی در 784 روستا انجام شده و تا پایان سال در بقیه روستاها انجام خواهد شد.
وی افزود: همچنین بهره برداری از 108 واحد مسکن روستایی استان با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و با اعتبار 20 میلیارد و 500 میلیون ریال شروع شد.
آسمانی مقدم بیان کرد: پنج طرح سیل بند حفاظتی در روستاهای «ماژان»، «حسین آباد تاج کوه»، «امیرآباد»، «فتح آباد» و «روشک» با اعتبار 2 میلیارد و 850 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
بهره برداری از 108 طرح هادی، بازسازی و نوسازی مسکن روستایی در سفر یک روزه حجت الاسلام محمدعلی رضایی قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به استان خراسان جنوبی آغاز شد.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.