به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز پنجشنبه در نمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمدرسول الله (ص) 2 در ورزشگاه آزادی بیرجند افزود: امروز «هیهات من الذله» را باید در برابر ایالات متحده آمریکا و صهیونیست ها سر داد چون آنها با هم متحد شده اند و نقشه می ‌ریزند تا جهان اسلام را بترسانند.
وی اظهار داشت: تجمع امروز ما و نمایش اقتدار ما برای این است که دشمن بداند ملت ایران پای انقلاب و نظام خود ایستاده و همواره توطئه‌های دشمن شکست خورده است.
فرمانده سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی گفت: پیام مردم استان و کشور این است که ما آماده‌ و ایستاده ایم تا راه امام حسین (ع) را ادامه دهیم و برای همیشه عاشورایی بمانیم.
وی بیان کرد: آرامش و امنیت پایدار در سایه توانمندی و اقتدار گردان‌های رزمی بسیج مانند گردان‌های بیت المقدس، عاشورا، الزهرا (س)، امام علی (ع)، امام حسین (ع) و کوثر است که در این اجتماع هم حضور دارند.
سردار قاسمی تصریح کرد: پیام ما به دشمنان این است که مایوس و ناامید باشید و بدانید که هیچ غلطی نمی‌ توانید بکنید.
وی گفت: پیام ما به ملت‌های آزادیخواه دنیا این است که حامی مستضعفان، محرومان و انقلابیون مسلمان هستیم و هرچند دشمن به ظاهر قوی است اما دچار پوکی استخوان شده و امروز توطئه هایش یکی پس از دیگری افشا می‌شود.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ملت ایران متحدتر و منسجم‌ تر مقابل دشمن می‌ایستد و مسیر دشمن را تنگ کرده و راه‌های نفوذ دشمن را می‌بندیم.
وی تاکید کرد: حضور مردم در صحنه همواره نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است و آنها را از رسیدن به اهداف و نیت شوم شان باز می دارد.
سردار قاسمی گفت: ما در این اجتماع بزرگ اعلام می‌ کنیم همواره بر خط امام و رهبری هستیم و از ارزش‌های انقلاب اسلامی حراست می کنیم.
نمایش اقتدار عاشورایی همزمان با سراسر کشور در بیرجند با حضور گردان های مختلف بسیج، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسئولان استانی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.