به گزارش ایرنا سردار علی قاسمی روز دوشنبه در نشست خبری افزود: بسیجیان استان خراسان جنوبی در قالب 150 گردان برگرفته از بسیج جامعه پزشکی، سازندگی، اساتید، فرهنگیان، دانش آموزی، حقوقی، مداحان، کارگری، اصناف و رسانه در این نمایش اقتدار شرکت خواهند کرد.
وی گفت: مقام معظم رهبری هم به صورت سخنران محوری این همایش در یکی از استان ها شرکت خواهند داشت که سخنرانی ایشان به صورت همزمان در سراسر کشور پخش خواهد شد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه هم اکنون آمادگی صد درصد برای امنیت منطقه موجود است اظهار داشت: این نمایش اقتدار برای بازدارندگی دشمنانی که همواره قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند برپا می شود و پیام اصلی آن وجود آمادگی و تجهیزات لازم برای مقابله با دشمنان است.
وی بر آمادگی کامل نیروهای مسلح استان تاکید کرد و افزود: در حال حاضر استقرار و توان نظامی نیروهای مسلح در مرز خراسان جنوبی نسبت به ابتدای امسال 500 برابر افزایش یافته است.
سردار قاسمی با بیان اینکه فشارهای روانی و رسانه ای دشمن بسیار است گفت: اعلام پیام آمادگی مردم استان به فرمانده معظم کل قوا، ایجاد امنیت پایدار و انسجام و ارتقای رزمی گردان های بسیج از جمله پیام های اصلی نمایش اقتدار عاشورایی است.
وی نقش تاثیرگذار بسیجیان را در جنگ های روانی اخیر دشمن اجتناب ناپذیر دانست و بیان کرد: بسیجیان با حضور خود نشان خواهند داد که هجمه های اقتصادی و فرهنگی دشمن کارساز نخواهد بود.
وی تصریح کرد: هم اکنون کشور به شدت درگیر جنگ فرهنگی است اما متاسفانه بودجه های فرهنگی برای مقابله با دشمن بسیار کم است در حالی که استکبار جهانی بودجه های بسیاری را صرف فضای مجازی و اقدامات ضد فرهنگی علیه جمهوری اسلامی می کند.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی به برگزاری کنگره 2 هزار شهید استان در سال جاری اشاره کرد و افزود: شهدا نیازمند کمک نیستند اما با توجه به کمبود بودجه، مشارکت مردم در برگزاری هرچه با شکوه تر این کنگره موجب تحقق راه شهدا خواهد شد.
3215*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.