مهدی خادمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح ها از محل منابع بانکی و کمیته امداد در زمینه‌های کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، قالیبافی، حوله ‌بافی و پرورش طیور اجرا و برای 40 نفر شغل ایجاد شد.
وی با بیان اینکه برای جلوگیری از هدررفت منابع طرح های اشتغالزایی بین یک تا پنج سال توسط کارشناسان کمیته امداد نظارت می شود گفت: در سال جاری 800 میلیون تومان تسهیلات بانکی به این اداره اختصاص یافته است.
مدیر کمیته امداد سربیشه اظهار داشت: این نهاد با هدف کاهش جامعه تحت حمایت خود از طریق شناسایی نیازها و توانایی های آنان اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مهارت های فنی و ارائه مشاوره قبل و بعد از ایجاد اشتغال می کند که از ابتدای امسال 75 نفر از مددجویان 2هزار و 35 نفر ساعت آموزش را با اعتبار 6 میلیون تومان فراگرفته اند.
وی بیان کرد: همچنین از ابتدای امسال مددجویان بخش مرکزی شهرستان سربیشه 31 تخته فرش به ارزش 69 میلیون تومان را تولید کردند که نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
شهر سربیشه به مرکزیت شهرستان سربیشه با هشت هزار و 251 کیلومتر مربع وسعت در فاصله 66 کیلومتری جنوب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7556*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.