به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی در نشست کمیسیون تنظیم بازار استان، جلب اعتماد مردم را مهمترین اصل دانست و افزود: یکی از مهمترین مواردی که موجب تقویت اعتماد عمومی خواهد شد، اطلاع رسانی صحیح و به هنگام اقداماتی است که در حوزه های نظارتی و برخورد با محتکران در حوزه های اقتصادی به انجام می رسد.
وی با بیان اینکه مردم باید از تمامی اقدامات مسئولان در حوزه های اقتصادی مطلع شوند گفت: حساسیتی که امروز بین مسئولان و متولیان امر در برخورد با متخلفان و نیز تلاش برای ایجاد آرامش در بازار وجود دارد باید از طریق رسانه ها بخصوص رسانه ملی به اطلاع مردم برسد.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون تنظیم بازار باید کاربردی و اجرایی باشد تصریح کرد: در حال حاضر همکاری بسیار خوبی بین مسئولان دستگاه های تخصصی در حوزه اقتصادی و نیز دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی بخصوص تعزیرات حکومتی وجود دارد که باید از این ظرفیت برای تنظیم بازار و تامین کالای اساسی مردم، بهره گرفت.
وی اظهار داشت: مسئولان ذیربط تلاش کنند تا سهمیه استان در خصوص لاستیک موردنیاز خودروهای سنگین را جذب کنند.
عابدی به توزیع اقلام کالای اساسی در مراکز توزیع در روزبازارهای استان اشاره کرد و گفت: ممکن است برخی افراد از این امر بی اطلاع باشند؛ از این رو اداره کل صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه های ذیربط باید علاوه بر اطلاع رسانی مناسب این مراکز، زمینه خرید مردم را در آنها فراهم کنند.
وی افزود: در حال حاضر ذخیره سازی لازم در انبارها صورت گرفته و مردم نباید به هیچ وجه نگران تامین کالای اساسی موردنیاز خود باشند.
3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.