مهدی گرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به اجرای قرارداد بیمه تکمیلی درمان از تاریخ 15 مردادماه امسال، نحوه اجرا و محاسبه مبالغ واریزی نوع خدمات، سقف پوشش های بیمه ای و جزئیات تکمیلی به انجمن های صنفی رانندگان استان اعلام شد.
وی بیان کرد: به منظور بهبود وضع رفاهی و حمایت های اجتماعی رانندگان حمل و نقل جاده ای و خانواده آنان، پیگیری هایی برای قرارداد بیمه تکمیلی درمان، عمر و حوادث توسط کانون انجمن های صنفی موسسات و شرکت های حمل و نقل جاده ای کالای داخلی کشور انجام شده است.
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: هزینه بیمه تکمیلی توسط شرکت های حمل و نقل و از محل درصد کمیسیون دریافتی، پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به فعالیت یکهزار و 740 راننده در حوزه حمل و نقل کالا استان افزود: این تعداد با استفاده از چهار هزار و 724 دستگاه تریلی، کامیون، کامیونت و وانت بار در ناوگان باری حمل و نقل فعال هستند.
گرجی از رشد 25 درصدی حمل کالا در مرداد امسال خبر داد و گفت: بررسی انجام شده از سامانه مدیریت کنترل بارنامه نشان می دهد تناژ جا به جا شده در مرداد ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 25 درصد و سفرهای کامیونی نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 درصد رشد داشته است.
وی اظهار داشت: بیش از 474 هزار و 874 تن کالا در مدت یادشده با بیش از 30 هزار و 396 سفر کامیون و وانت بار به مقاصد درون و برون استانی جا به جا شده است.
معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی بیان کرد: عمده کالاهای جا به جا شده از مبدأ استان به ترتیب انواع سیمان، زغال سنگ و انواع سنگ معدنی بوده است.
وی افزود: راه اندازی سامانه نرم افزاری مدیریت اعلام بار پایانه بیرجند از مهمترین اقدامات پیش رو در شهریور ماه جاری برای پاسخ به مطالبات رانندگان استان است.
9893*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.