مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: راه شهدا الگوی مناسبی برای خدمتگزاری به مردم است.
حجت الاسلام تقی عزیزی افزود: شهدا مراحل سختی را برای آسمانی شدن گذراندند و جامعه باید به این درک برسد که زمانی جوانان و نوجوانان این مرز و بوم برای عزت و سرافرازی ملت ایران از بهترین هدیه خداوندی گذشتند.
وی ادامه داد: امروز هم وظیفه جوانان و نوجوانان انقلابی است که راه و اسوه شهدا را سرمشق زندگی خود قرار دهند و در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی چشم پوشی نکنند.
وی اظهار داشت: تفحص این شهیدان پس از 33 سال بیانگر لحظاتی سخت از مجروح شدن در بیابان های داغ جبهه است و این مهم باید نقشه راهی برای همه مسئولان و خدمتگزاران نظام باشد.
حجت الاسلام عزیزی افزود: به طور قطع یکی از این راه ها، خدمتگزاری صادقانه به مردم است همانگونه که شهدا با اخلاص تمام جان به جان آفرین تسلیم کردند.
وی تاکید کرد: اجرای عدالت بهترین نمود خدمتگزاری مسئولان به مردم است و مسئولی که این راه را انتخاب کند بدون شک در مسیر شهدا و مورد شفاعت آنها قرار خواهد گرفت.
شهید لکزایی یکم اسفند 1336 در گلستان به دنیا آمد و 23 بهمن 1364 در عملیات والفجر 8 به شهادت رسید.
شهید لکزایی از سوی ارتش جمهوری اسلامی به جبهه حق علیه باطل اعزام و در جزیره گواردین (نهر خین) تفحص شد.
به گزارش ایرنا پیکر پاک و مطهر این شهید پس از حضور در میادین و خیابان های اصلی شهر بیرجند و وداع با خانواده، عصر فردا (دوشنبه) خاکسپاری می شود.
*3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.