به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز پنجشنبه در همایش بزرگ پیام آوران عاشورایی خراسان جنوبی افزود: فتنه گران در نهایت همگی شکست می خورند و ما پیروز هستیم.
وی اظهار داشت: جبهه مقاومت تاکنون در منطقه موفقیت‌هایی داشته و اگر حساسیت این جبهه به سایر انسان‌ها هم سرایت کند، دشمن جرات نمی کند به منطقه وارد شود.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: مخاطبان ماه محرم و صفر فقط مسلمانان نیستند بلکه بسیاری از غیرمسلمان ‌ها هم عاشق امام حسین (ع) هستند.
وی افزود: امام حسین جایگاه ویژه‌ای میان تمام ملت‌ها و مذهب ها دارد و امروز اربعین حسینی در سطح بین‌الملل به عنوان جبهه عدل در برابر جبهه ظلم مطرح است.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی تاکید کرد: باید درباره پیام عاشورا بیشتر صحبت شود و این پیام را بفهمیم.
وی گفت: پیام عاشورا دین خدا است که ائمه اطهار (ع)، 124 هزار پیامبر و تمام اوصیای الهی تا حضرت مهدی (عج) فدای آن پیام می‌شوند.
امام جمعه بیرجند گفت: تمام ارزش‌ها در دین است و آنچه ارزش والای تمام اولیای الهی را رقم زده، دین خدا است و آنها جایگاه خود را از اینجا می‌گیرند.
وی اضافه کرد: انسان‌های بی خرد و بی ارزش به بی دینی روی می‌آورند و خداوند انسان را به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرد که بار امانت الهی بر دوش انسان گذاشته شد.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی اظهار داشت: انسان بی ارزش همه ارزش‌های هستی را زیر سئوال می‌برد و بزرگی مصیبت کربلا در واقع بزرگی آن آسیبی است که به دین وارد شد و بزرگی این مصیبت، آسیب به دین خدا و تمام مقدمات دستگاه خلقت است.
وی با اشاره به اینکه دین خدا در کربلا در انزوا قرار گرفت گفت: پیام عاشورا جبهه دین خدا است و پیام همه پیامبران الهی براساس عدل است.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: امروز دشمن انواع جنایت‌ها را در کشورهای مظلوم یمن، سوریه، میانمار، بحرین، عراق و آفریقا انجام می‌دهد اما 50 کشور اسلامی ساکت هستند.
وی افزود: پیام عاشورایی به معنای ایستادگی در برابر ظلم است که بی تفاوتی را بر نمی‌تابد و مبارزه با ظلم را ابتدا باید از خود آغاز و اخلاق، تفکر و اندیشه خود را درست کنیم.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.