حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی روز دوشنبه در مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت خراسان جنوبی، افزود: رشادت های رزمندگان اسلام از عاشورا تاکنون نمادی جهانی است و تمام آزادی خواهان عالم از هندوهای گاو پرست گرفته تا برخی از یهودیان، امام حسین (ع) را به عنوان آزاده ای وارسته و نماد جهاد در راه حق می شناسند.
وی ادامه داد: امروزه اربعین حسینی به عنوان نمادی بین المللی در حرکت های جهانی علیه ظلم و استبداد و مقابله با یزیدان زمانه نقش نمایی می کند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه پیشکسوتان دفاع مقدس جهادگران راه حق در مقابل ظلم و ستم هستند، تصریح کرد: این جهاد 40 سال در مقابل زورگویان بین المللی قد علم کرده است و فرق حق و باطل را به وضوح نمایان می کند.
به گفته وی امروزه جهاد جهادگران، طبل رسوایی ستمگران را به صدا در آورده است زیرا هیچ دلیلی برای کشته شدن 150 کودک یمنی در روز وجود ندارد و قانونی که از پول و زور بهره می گیرد به نام حقوق بشر جان می گیرد.
حجت الاسلام والمسلمین عبادی با تاکید بر اینکه جنایات در میانمار، یمن، سوریه، عراق و افغانستان فقط بخشی از دست اندازی استکبار در کشور های آزادی خواه است، افزود: مقاومت در مقابل این جنایت ها فضیلتی بزرگ است که رزمندگان اسلام پیشرو در این زمینه هستند.
وی در ادامه اظهار داشت: نزاع بین حق و باطل در ستون فقرات تاریخ نقش بسته است و تنها آزمایشی که در این بین بیشترین فضایل را دارد جهاد در راه خدا برای تحقق حق است.
مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت روز دوشنبه همزمان با سراسر کشور با مسئولیت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی برگزار شد.
3215 * 6054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.