به گزارش ایرنا محمد کریمی روز شنبه در نشست برنامه ریزی هفته دفاع مقدس شهرستان قاینات افزود: ارزش ها وجه تمایز دفاع مقدس با سایر جنگ ها است و دفاع مقدس سرشار از باورها، اعتقادات و مقدسات است.
وی بیان کرد: حفاظت از ارزش ها، ناموس و خاک کشور در دوران جنگ تحمیلی وجه تمایز و عالی ترین جنبه ارزشی و اعتقادی دفاع مقدس با سایر جنگ ها است که دفاع رزمندگان و ایثارگران از خاک و میهن اسلامی را در برابر سلطه استکبار به نمایش می گذارد.
نماینده عالی دولت در شهرستان قاینات گفت: حفاظت و صیانت از آب و خاک کشور در دوران دفاع مقدس، تبلور اندیشه و ارزش های اسلامی است و اولین بار در تاریخ کهن ایران بود که حتی یک سانتیمتر از خاک پاک ایران اسلامی به سلطه گران واگذار نشد.
وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلابی جهانی بود که بشریت را به سمت آزادی و مقابله با استبداد سوق داد و به همین دلیل است که استکبار هر روز بر دشمنی خود با این مردم مظلوم می افزاید.
کریمی افزود: هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش های جنگ به نسل های آینده است و دفاع نه تنها بخش مهمی از انقلاب است بلکه بخش عمده و حساس بوده و باید بدانیم چگونه این ارزش ها را به نسل های بعد از انقلاب منتقل کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات هم در این نشست گفت: رژه نیروهای نظامی و انتظامی، زنگ مقاومت، فضاسازی معابر، نمایشگاه کالای ایرانی، نمایش فیلم های مرتبط با هفته دفاع مقدس، برگزاری شب شعر و خاطره از مهمترین برنامه های هفته دفاع مقدس است.
سرهنگ رضا هزاری افزود: مقابله با توطئه های دشمن به ویژه در جنگ اقتصادی و رسانه ای، تقویت روحیه مقاومت و امید در جامعه از رویکردهای برنامه های هفته دفاع مقدس امسال است.
شهرستان قاینات در 100 کیلومتری شمال بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد.
7218*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.